Blog

Ako funguje doručovanie balíkov z e-shopu Temu

30. 11. 2023, 10:58

Nedávno sme vám začali doručovať tovar z e-shopu Temu. A keďže my aj Temu chceme, aby bol váš zážitok z nakupovania na tomto e-shope príjemný a ničím vás neprekvapil, spísali sme pre vás niekoľko užitočných informácií. Poďme sa pozrieť na to, ako funguje doručovanie z e-shopu Temu.

Ako teda funguje naša spolupráca?

Mimoeurópske nákupné portály si vyberajú z dvoch spôsobov prepravy balíkov na doručenie v Európe. Jedná sa buď o priamu spoluprácu medzi Temu a dopravcom, alebo ide o doručenie cez strategických logistických partnerov, ktorý majú na starosti distribúciu zásielok po európskom kontinente.

Ak ide o prvú alebo druhú variantu, informácie a spôsob doručenia v rámci SK je vždy na rozhodnutí odosielateľa, v tomto prípade teda Temu.

My na základe týchto inštrukcií zásielky doručujeme buď na adresu zákazníkov, alebo na naše výdajné miesta.

Zásielka smeruje na výdajné miesto, nie na adresu. Prečo?

Objednali ste si tovar klasicky na adresu, ale prišla vám od Packety informácia, že vaša zásielka bude doručená na výdajné miesto?

Všetky dáta o spôsobe a cieľovom mieste doručenia zadáva odosielateľ na základe informácií od zákazníka. Ako voľba typu dopravy prebieha?

 

Na základe vami zadanej adresy je vyhľadané najbližšie výdajné miesto vo vašom okolí pomocou geolokácie.

Pokiaľ systém v blízkosti vami zadanej adresy výdajné miesto nájde, zmení doručenie z doručenia na adresu na doručenie na výdajné miesto.

Až v prípade, že systém výdajné miesto v blízkosti adresy nenájde, zásielka bude doručovaná priamo na adresu.

Inými slovami, vždy, keď je možné, je uprednostnené doručenie na výdajné miesto. Do tohto procesu Packeta vôbec nezasahuje.

Preberáme „štafetu“ až na Slovensku a zásielku doručíme tam, kde určil logistický partner, t. j. e-shop Temu.

Obdržali ste notifikáciu o možnosti presmerovania, ktoré však nie je k dispozícií. Ako je to možné?

Je to automaticky generovaná notifikácia, ktorú e-shop Temu používa pre všetkých dopravcov. Krátko po spustení spolupráce sme zistili, že jej znenie nie je kompatibilné s našimi doručovacími službami, ktoré ponúkame.

Ako nám, tak aj e-shopu veľmi záleží na tom, aby doručovanie zásielok prebiehalo čo najkvalitnejšie. Už teraz spoločne pracujeme na úprave znenia notifikácie tak, aby zákazníci dostali správne informácie.

Prečítajte si tiež...


Zdieľať:

Rubriky