Nedávno sme vám začali doručovať tovar z e-shopu Temu. A keďže my aj Temu chceme, aby bol váš zážitok z nakupovania na tomto e-shope príjemný a ničím vás neprekvapil, spísali sme pre vás niekoľko užitočných informácií. Poďme sa pozrieť na to, ako funguje doručovanie z e-shopu Temu.
Ako teda funguje naša spolupráca?
Mimoeurópske nákupné portály si vyberajú z dvoch spôsobov prepravy balíkov na doručenie v Európe. Jedná sa buď o priamu spoluprácu medzi Temu a dopravcom, alebo ide o doručenie cez strategických logistických partnerov, ktorí majú na starosti distribúciu zásielok po európskom kontinente.
Ak ide o prvú alebo druhú variantu, informácie a spôsob doručenia v rámci SK je vždy na rozhodnutí odosielateľa, v tomto prípade teda Temu.
My na základe týchto inštrukcií zásielky doručujeme buď na adresu zákazníkov, alebo na naše výdajné miesta.
Zásielka smeruje na výdajné miesto, nie na adresu. Prečo?
Objednali ste si tovar klasicky na adresu, ale prišla vám od Packety informácia, že vaša zásielka bude doručená na výdajné miesto?
Všetky dáta o spôsobe a cieľovom mieste doručenia zadáva odosielateľ na základe informácií od zákazníka. Ako voľba typu dopravy prebieha?
Na základe vami zadanej adresy je vyhľadané najbližšie výdajné miesto vo vašom okolí pomocou geolokácie.
Pokiaľ systém v blízkosti vami zadanej adresy výdajné miesto nájde, zmení doručenie z doručenia na adresu na doručenie na výdajné miesto.
Až v prípade, že systém výdajné miesto v blízkosti adresy nenájde, zásielka bude doručovaná priamo na adresu.
Inými slovami, vždy, keď je možné, je uprednostnené doručenie na výdajné miesto. Do tohto procesu Packeta vôbec nezasahuje.
Preberáme „štafetu“ až na Slovensku a zásielku doručíme tam, kde určil logistický partner, t. j. e-shop Temu.