Sme tu, aby sme vám pomohli

Nájdete tu odpovede na vaše otázky, užitočné informácie a praktické inštrukcie.

Môže vás tiež zaujímať

Kde je moja zásielka?

Môžete sledovať cestu vašej zásielky od chvíle, keď nám ju e-shop odovzdá do prepravy. Na webe alebo priamo v mobilnej aplikácii.

Predĺženie úložnej doby zásielky

Nemáte čas si vyzdvihnúť zásielku? Žiadny problém. Môžete si ľahko predĺžiť jej uloženie priamo v mobilnej aplikácii.

Mobilná aplikácia Packeta

Cez našu aplikáciu môžete posielať, preberať alebo zdieľať zásielky. Ponúka tiež možnosť sledovať zásielku, zaplatiť dobierku a oveľa viac.

Posielajte zásielky cez Packetu

Cez našu mobilnú aplikáciu môžete posielať zásielky jednoducho na pár klikov. Podacie miesta nájdete na každom rohu.

Ako funguje vyhľadávanie výdajných miest?

Využitím výdajných miest podporujete lokálnych predajcov, ktorí vás už osobne poznajú. Robí to nám aj vám radosť.

Rozmery zásielok

Odosielate zásielku? Mrknite na užitočné informácie o správnom balení zásielok, rozmeroch a váhových limitoch.

Jednoduché inštrukcie

Vyzdvihnite si, podajte alebo zdieľajte zásielku jednoducho vďaka video návodu.

Ako vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu?

Ako použiť aplikáciu Packeta pre jednoduché vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu a uhradiť dobierku.

Ako podať zásielku cez Z-BOX?

Akú zásielku môžete poslať?

Ako správne zabaliť zásielku?

Najčastejšie otázky a odpovede

Filtrovať témy:

Máte ešte otázky?

Napíšte nám

Zákaznícky servis

Zavolajte nám +421 221 201 135

Reklamácie

Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár

Napíšte nám

Zákaznícky servis

Zavolajte nám +421 221 201 135

Reklamácie

Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár

Čo by vám nemalo uniknúť

Packeta je opäť jednotkou v sektore logistiky 

Packeta opäť patrí medzi najobľúbenejšie značky zákazníkov na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov Prieskumu zákazníckej skúsenosti spoločnosti KPMG za minulý rok. Doručovateľská spoločnosť obhájila prvé miesto v sektore logistiky a potvrdila, že jej patrí titul lídra. V celkovom hodnotení zákazníckej skúsenosti sa umiestnila na 12. mieste.

17. 2. 2025, 14:49

Čítať ďalej