Sme tu, aby sme vám pomohli

Nájdete tu odpovede na vaše otázky, užitočné informácie a praktické inštrukcie.

Môže vás tiež zaujímať

Kde je moja zásielka?

Môžete sledovať cestu vašej zásielky od chvíle, keď nám ju e-shop odovzdá do prepravy. Na webe alebo priamo v mobilnej aplikácii.

Predĺženie úložnej doby zásielky

Nemáte čas si vyzdvihnúť zásielku? Žiadny problém. Môžete si ľahko predĺžiť jej uloženie priamo v mobilnej aplikácii.

Mobilná aplikácia Packeta

Cez našu aplikáciu môžete posielať, preberať alebo zdieľať zásielky. Ponúka tiež možnosť sledovať zásielku, zaplatiť dobierku a oveľa viac.

Posielajte zásielky cez Packetu

Cez našu mobilnú aplikáciu môžete posielať zásielky jednoducho na pár klikov. Podacie miesta nájdete na každom rohu.

Ako funguje vyhľadávanie výdajných miest?

Využitím výdajných miest podporujete lokálnych predajcov, ktorí vás už osobne poznajú. Robí to nám aj vám radosť.

Rozmery zásielok

Odosielate zásielku? Mrknite na užitočné informácie o správnom balení zásielok, rozmeroch a váhových limitoch.

Jednoduché inštrukcie

Vyzdvihnite si, podajte alebo zdieľajte zásielku jednoducho vďaka video návodu.

Ako vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu?

Ako použiť aplikáciu Packeta pre jednoduché vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu a uhradiť dobierku.

Ako podať zásielku cez Z-BOX?

Akú zásielku môžete poslať?

Ako správne zabaliť zásielku?

Najčastejšie otázky a odpovede

Filtrovať témy:

Máte ešte otázky?

Napíšte nám

Zákaznícky servis

Zavolajte nám +421 221 201 135

Reklamácie

Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár

Napíšte nám

Zákaznícky servis

Zavolajte nám +421 221 201 135

Reklamácie

Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár

Čo by vám nemalo uniknúť

Dôležité informácie: odstávka služieb 31.12. 2024

Milí zákazníci a obchodní partneri. Radi by sme vás informovali, že dňa 31. decembra 2024 prebehne plánovaná odstávka služieb spoločnosti Packeta. Počas tohto dňa nebude prebiehať zvoz zásielok z e-shopov, ani doručovanie zásielok na výdajné miesta a do Z-BOXov. Upravená doba zákazníckeho centra Zákazníci Packety sa v prípade potreby dovolajú na zákaznícke centrum v čase od

20. 12. 2024, 15:34

Čítať ďalej
Zmena cenníka Medzi nami od 1.1.2025

Vážení zákazníci, chceli by sme vás informovať o zmenách v cenníku služby Medzi nami, ktorý nadobudne platnosť 1.1.2025. Aké zmeny nás čakajú od januára? Ich stručný prehľad a aktualizovanú verziu cenníka vám prinášame nižšie. Z dôvodu zvýšenia DPH z 20% na 23% sme pristúpili k úprave cien v našom cenníku, ktorý bol platný od 1.8.2022

20. 12. 2024, 8:26

Čítať ďalej
Chorvátsko: dôležité zmeny od 18.12.2024

Milí klienti,    v Chorvátsku dochádza k dvom zásadným zmenám:  1. Chorvátska pošta obmedzuje maximálne povolené rozmery svojich zásielok Táto zmena súvisí so zmenou obchodných podmienok dopravcu. Nové maximálne rozmery sú: Rozmer 60 x 60 x 60 cm Zmena sa týka týchto doručovateľov: HR Chorvátska pošta HD (ID 4634) HR Chorvátska pošta PP (ID 4635)

18. 12. 2024, 12:31

Čítať ďalej