Vrátenie tovaru
je s Packetou hračka

Máme pre vás jednoduché riešenie vrátenia zásielok. Packeta je synonymom pre jednoduchosť, a to platí aj pre vrátenie tovaru od vašich zákazníkov. Tovar nenaplnil ich očakávania alebo im nesadol? V tom prípade iba jednoducho tovar zabalia a zanesú na najbližšie podacie miesto Packety.

Spätná zásielka

Ideálny spôsob, ako môže zákazník vrátiť tovar späť e-shopu, je tzv. Spätná zásielka. Ako to funguje?

01

Zákazník vhodne zabalí vrátený tovar a k zásielke pridá vratkový formulár dodaný e-shopom.

02

Zásielku odnesie na akékoľvek podacie miesto Packety.

03

Obsluhe prevádzky nahlási 8 miestny vratkový kód jedinečný pre daný e-shop (tzv. Identifikátor).

04

Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku.

05

Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne náš kuriér a odvezie ju späť e-shopu.

Cenník spätných zásielok

  • Služba je pre vášho zákazníka zdarma

  • Zákazník získava potvrdenie o podaní zásielky aj potvrdenie o prijatí tovaru e-shopom späť

  • Službu si môžete prispôsobiť tak, aby sedela na mieru vášmu e-shopu

  • ID spätnej zásielky si vytvoríte a následne vždy nájdete v Klientskej sekcii (Informácie o používateľovi >  ID odosielateľov pre spätné zásielky), ID kódy sa nemenia, zostávajú rovnaké pre všetkých vašich zákazníkov, mesačne si môžete vytvoriť až 10 nových ID kódov.

  • Slovensko, ČR a Maďarsko: Zákazník prinesie zásielku na podacie miesto a nadiktuje vami zaslaný identifikátor obsluhe. O ostatné sa už postaráme my!

  • Ostaté krajiny: Na vrátenie zásielky musíte použiť naše spätné adresy v daných destináciách.

  • Vo väčšine krajín si na doručenie zásielky musíte vybrať konkrétneho dopravcu. Preto skontrolujte vopred, že spätná adresa prijíma zásielky odoslané cez dopravcu, ktorého chcete zvoliť. Túto informáciu nájdete v detaile každej spätnej adresy, a to buď priamo pod uvedenou adresou, alebo pod ikonkou. Ak bude zásielku doručovať iný dopravca, z procesných dôvodov nebude možné zásielku na spiatočnej adrese prijať alebo spracovať.

  • Adresa na zásielke musí byť uvedená vo formáte, ktorý je uvedený na našich webových stránkach.

  • Neposielajte zásielky na dobierku. Zásielky s dobierkou nebudú na spätných adresách prijaté do prepravy.

Systémy zasielania zákazníkom
štítky s čiarovým kódom:

Potrebujete poradiť?

V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností k službám Spätnej logistiky, kontaktujte svojho obchodného zástupcu alebo nám napíšte na obchodné oddelenie na e-mailovej adrese obchod@packeta.sk.

Obchodné oddelenie

Spätná logistika zásielok

Telefón

+421 221 201 135

E-mail

obchod@packeta.sk