Blog

COVID-19: Čomu čelí Zásielkovňa?

19. 3. 2020, 18:18

„Milí zákazníci,

v posledných dňoch čelíme veľkému náporu otázok týkajúcich sa hlavne informácií ohľadom prevzatia zásielok v rámci našej siete výdajných miest. Nedeľný večer bol pre našu firmu nepríjemný šokom rovnako ako pre všetkých z vás. V pondelok ráno sme mali z celkového počtu viac ako 800 výdajných miest dostupných iba 259 na Slovensku. Touto zmenou sme začali ihneď čeliť dvom veľkým výzvam. Prvou bolo stiahnuť tisíce zásielok z výdajných miest, ktoré sa zo dňa na deň zatvorili a druhou úlohou bolo presmerovať desaťtisíce zásielok, ktoré mali smerovať z viac ako 800 výdajných miest len na 259.

Napriek ťažkej situácii sme optimalizovali sieť výdajných miest. Dnešným dňom sa nám podarilo všetky zásielky stiahnuť na naše depá a zabezpečiť tak rozvoz na otvorené výdajné miesta. V niektorých častiach Slovenska si budete musieť dočasne zvyknúť na menší komfort dostupnosti výdajných miest. Preto je možné, že si pre niektoré zásielky budete musieť ísť o pár kilometrov ďalej. Robíme však všetko preto, aby si zákazníci mohli svoje zásielky prevziať spôsobom na aký sú zvyknutí. To však ale nestojí iba na nás. Všetko sa bude odvíjať od toho, ako sa Slovensko popasuje s COVID-19, a teda ako rýchlo sa vrátime do stavu spred nedele.

Naše zákaznícke centrum neustále čelí veľkému množstvu otázok, a preto by sme vás chceli poprosiť, aby ste využili sekciu Najčastejšie otázky na našom blogu. Preto by som vás, zákazníkov chcel poprosiť o trpezlivosť a tiež o pochopenie, že v tejto situácii nie je možné doručiť všetky zásielky na druhý a niekedy ani tretí deň. To sa netýka len našich výdajných miest ale celej logistiky, ktorá zažíva obrovský nápor. Všetci naši zamestnanci aj z back officu pracujú z domu alebo pomáhajú v sklade s vašimi zásielkami.“

Alexander Jančo
CEO Zásielkovňa

Zdieľať:

Rubriky