Pandémia koronavírusu už v minulom roku ovplyvnila výsledok zbierky, ktorý zaznamenal 75%-ný pokles. Ani tento rok sa zbierka nemôže konať v uliciach, preto sa opäť uskutoční viacerými spôsobmi a bude realizovaná i v on-line priestore. Zásielkovňa sa spolu s partnerskými e-shopmi rozhodla pomôcť s propagáciou zbierky.
Dobrovoľníkov so žltými narcismi v uliciach tento rok neuvidíte. Ľudia ochotní pomôcť budú mať viaceré možnosti ako prispieť. „Na každom z našich viac ako 1 300 výdajných miest majú zákazníci pri výdaji zásielky k dispozícii informačný leták Ligy proti rakovine. Celkovo sa rozdá viac ako 250 000 letákov. Vďaka patrí našim výdajným miestam, ktoré vyvesili plagáty s informáciami ako pomôcť. Ľahostajné to neostalo ani našim partnerom z e-commerce trhu,“ konštatuje Alexander Jančo, CEO Zásielkovne na Slovensku.
Veľké slovenské e-shopy (DATART, Ruka Hore a iné) zase na svojich webových stránkach alebo sociálnych sieťach budú informovať o zbierke a súčasne vyzývať svojich zákazníkov, aby prispeli na dobrú vec. ,,Chceli sme aspoň takýmto drobným gestom podporiť verejnú zbierku Deň narcisov a dostať myšlienku aj k zákazníkom DATARTu ,“ hovorí Sabina Boudová, marketingová manažérka značky DATART. V očiach majiteľa e-shopu Ruka Hore, Ladislava Menyharta, je práve tento krok znakom výraznej transformácie aj do digitálneho sveta v rôznych smeroch. „Spoliehať sa na zajtrajšok je náročné, všetko sa menilo doslova z hodiny na hodinu. Otázka digitalizácie zbierky Dňa narcisov preto neostala výnimkou. Sme radi, že jej myšlienku môžeme podporiť aj my. Ľahostajné by to nemalo byť nikomu z nás,“ hovorí Menyhart, ktorý vyzýva k spolupráci aj ostatné e-shopy.
Cieľom pomoci je nielen zlepšiť minuloročný výťažok zbierky, ale aj zvýšiť povedomie o tom, že aj napriek pandémii koronavírusu existujú pacienti s rakovinou, ktorí potrebujú počas liečby pomoc a starostlivosť. „Oceňujeme prístup Zásielkovne a všetkých slovenských e-shopov, ktorí sa rozhodli venovať svoj priestor a v rámci svojich možností pomôcť dobrej veci. Chápeme náročnú situáciu, ktorá ostatný rok ovplyvnila mnoho podobných aktivít a projektov takéto druhu, ako je Deň narcisov. Aj napriek výraznému poklesu výnosu zbierky v minulom roku sme vďační za každý príspevok, ktorý umožnil kontinuálne realizovať pomoc onkologickým pacientom a ich rodinám. Ďakujeme všetkým, ktorý sa rozhodnú Deň narcisov podporiť tento rok, pretože rakovina prestávku nemá a tak ani Deň narcisov nemôže mať pauzu – pacienti nás potrebujú,“ konštatuje Ing. Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.
Narcis môžete získať:
Online a SMS zbierka
(7.6.2021 – 20.6.2021)
- zaslaním SMS v hodnote 3 € na číslo 848
- účet zbierky: SK09 0900 0000 0054 5454 5454
- QR kód
- všetky možnosti podpory a virtuálny narcis nájdete na www.dennarcisov.sk
Ostatné formy prispenia
- 300 000 listov – náhodne vybrané domácnosti dostanú obálku s narcisom a informáciami o možnostiach prispenia (od 7.6.2021)
- v sieti bankomatov a vkladomatov Slovenskej sporiteľne cez tlačítko Deň narcisov
- prispieť môžete aj kúpou limitovanej edície ponožiek Fusakle a limitovanej edície zubných kefiek CURAPROX
V mene Ligy proti rakovine a v mene onkologických pacientov, ktorí sa na organizáciu obrátia s prosbou o pomoc, ďakujeme všetkým, ktorí sa rozhodnú stať sa týmto spôsobom partnerom alebo podporovateľom Dňa narcisov.
Zásielkovňa