Blog

Môže môj balík z Packety vyzdvihnúť niekto iný?

4. 12. 2023, 9:30

Zásielku za vás môže vyzdvihnúť ktokoľvek

Máte balík na ceste a vy sa práve nachádzate niekde na dovolenke? Ochoreli ste a nedokážete sa dostaviť k Z-BOXu? Alebo vám vyzdvihnutie zásielky jednoducho nevyhovuje? V takýchto prípadoch môžete požiadať niekoho blízkeho, aby váš balík prevzal za vás. V tomto článku vám poradíme, ako na to.

Výdajné miesto

Heslo na vyzdvihnutie zásielky poskytnite vami zvolenej osobe (napísané na lístočku, alebo poslané mailom či SMS-kou). Prípadne v appke použite funkciu zdieľania zásielky s inou osobou.

Z-BOX

V našej mobilnej aplikácii Packeta použite funkciu zdieľania zásielky s inou osobou, alebo sa obráťte na náš zákaznícky servis cez náš kontaktný formulár.

Doručenie na adresu

Heslo na prevzatie vašej zásielky odovzdajte vami poverenej osobe (napísané na lístočku, alebo poslané e-mailom či SMS správou).

1. Zásielka doručená na výdajné miesto

Na vyzdvihnutie zásielky potrebujete 6-miestne heslo, ktoré poskytnete obsluhe výdajného miesta. Heslo vám pošleme SMS a e-mail, alebo ho nájdete v našej mobilnej aplikácii Packeta.

Ak chcete, aby zásielku vyzdvihol niekto iný, stačí:

poskytnúť vami zvolenej osobe heslo na vyzdvihnutie zásielky (buď napísané na lístku, alebo poslané e-mailom, SMS správou alebo ako screenshot z aplikácie).

prípadne môžete použiť funkciu zdieľania zásielky s inou osobou v našej appke (zdieľanie trvá len niekoľko sekúnd a možno ho vykonať niekoľkými kliknutiami).

Dotyčná osoba následne bude môcť zásielku bez problémov vyzdvihnúť.

Predĺženie úložnej doby zásielky na výdajnom mieste

Uprednostňujete vyzdvihnutie zásielky osobne, ale potrebujete, aby na vás počkala o niečo dlhšie, ako je štandardný čas jej uloženia? Žiadny problém! Zásielka na výdajnom mieste čaká na prevzatie 7 kalendárnych dní. Tento čas je možné dvakrát predĺžiť o ďalších 7 dní. Celkovo môže vaša zásielka čakať na výdajnom mieste až 21 dní.

Ak si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, bude automaticky odoslaná späť odosielateľovi ako „vratka“. Ak si budete želať jej opätovné doručenie, dohodnite sa s odosielateľom, môže vám ju poslať znova.

2. Balík doručený do Z-BOXu

Zásielku, ktorá na vás čaká v Z-BOXe, si môžete jednoducho vyzdvihnúť pomocou našej mobilnej aplikácie Packeta. Ako na to?

  1. Príďte k Z-BOXu, v ktorom je uložená vaša zásielka.
  2. Na svojom telefóne si zapnite Bluetooth a službu určovania polohy.
  3. Vo svojom smartfóne otvorte našu aplikáciu, tá sa s boxom spáruje.
  4. Kliknite na tlačidlo „Otvoriť schránku. Následne sa vám otvorí príslušná priehradka Z-BOXu a vy môžete svoj balík s radosťou vybrať.
Ak chcete, aby výš balík vyzdvihol niekto iný, stačí:

ak použijete funkciu zdieľania zásielky s inou osobou v našej aplikácií (zdieľanie trvá len niekoľko sekúnd a možno ho vykonať niekoľkými kliknutiami).

alebo sa obrátite na náš zákaznícky servis cez náš kontaktný formulár, kde vám radi poradia.

Predĺženie úložnej doby zásielky v Z-BOXe

Radšej by ste si zásielku vyzdvihli sami, ale potrebujete, aby na vás počkala o niečo dlhšie, než je štandardný čas uloženia? Žiadny problém. Na vyzdvihnutie zásielky máte 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.

Ak si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, bude automaticky odoslaná späť odosielateľovi ako „vratka“. Ak si budete želať jej opätovné doručenie, dohodnite sa s odosielateľom, aby vám ju poslal znova.

3. Zásielka doručová na adresu so službou Packeta domov

Očakávate doručenie vašej zásielky kuriérom na adresu? V deň doručovania dostanete e-mail a SMS o presnom čase doručenia. Náš prepracovaný notifikačný systém v podobe live-tracking vám umožní sledovať na online mape pohyb zásielky v reálnom čase. Ľahko tak zistíte, koľko času vám ostáva do príchodu kuriéra a kde sa kuriér so zásielkou nachádza posledných 60 minút pred jej doručením. Zároveň vám príde aj heslo na vydanie zásielky, ktoré ukážete kuriérovi.

Ak chcete, aby zásielku vyzdvihol niekto iný, stačí:

poskytnite vami zvolenej osobe heslo na vyzdvihnutie zásielky (buď napísané na lístku, alebo poslané e-mailom či SMS správou).

V prípade, že vám alebo vašim blízkym nevyhovuje čas doručenia zásielky a zásielku si nemáte ako prevziať osobne, nezúfajte. Ak vás kuriér na adrese nezastihne, zásielka bude automaticky presmerovaná na najbližšie kamenné výdajné miesto.

Ak si zásielku z výdajného miesta nestihnete vyzdvihnúť, bude automaticky odoslaná späť odosielateľovi ako „vratka“. Ak si budete želať jej opätovné doručenie, dohodnite sa s odosielateľom, aby vám ju poslal znova.

Vedeli ste...


Zdieľať:

Rubriky