Spustili sme novú službu, vďaka ktorej bude vyzdvihnutie zásielok zo Z-BOXov oveľa jednoduchšie a pohodlnejšie pre príjemcov.
Packeta dlhodobo prináša ľuďom slobodu. Aby sa mohli sami rozhodnúť, kedy a kde si svoje zásielky prevezmú či odošlú, pravidelne zavádzame do života inovácie, ktoré zákazníkom značne uľahčia ich životy. Najnovšie sme spustili očakávanú novinku – možnosť zvoliť si výdajné miesto v prípade naplnených kapacít Z-BOXu.
Už žiadne presmerovanie zásielky zo Z-BOXu z kapacitných dôvodov na výdajné miesto, ktoré vám nevyhovuje. Náhradné výdajné miesto si teraz vyberiete sami.
Ako to bolo doteraz? ❌
- Zákazník si zvolil doručenie zásielky do vybraného Z-BOXu.
- V prípade dvoch neúspešných pokusov o doručenie do zvoleného boxu – či už z kapacitných, alebo technických dôvodov– bola zásielka presmerovaná na kamenné výdajné miesto v okolí.
- Toto výdajné miesto nie vždy spĺňalo preferencie príjemcu (napr. malo krátku otváraciu dobu, neumožňovalo platbu kartou alebo nebolo v blízkosti MHD).
Čo sme vylepšili? ✔️
Vypočuli sme vašu spätnú väzbu, ktorú ste nám dali prostredníctvom sociálnych sietí alebo dotazníkov. A možnosť rýchleho presmerovania zásielky patrila medzi vaše požiadavky. Po novom vám v prípade dvoch neúspešných pokusov o doručenie do Z-BOXu, pošleme notifikáciu s výzvou, aby ste si sami vybrali výdajné miesto pre doručenie.
- Zákazník si zvolí doručenie zásielky do vybraného Z-BOXu.
- Ak sa ani na druhý pokus nepodarí doručiť zásielku do zvoleného Z-BOXu, pošleme zákazníkovi e-mail s odkazom na vyhľadávač výdajných miest. Tam si zákazník môže zvoliť výdajné miesto pre doručenie.
- Notifikácia príde spravidla po 16. hodine v deň, kedy došlo k druhému pokusu o doručenie.
- Od tejto chvíle má zákazník niekoľko hodín na výber výdajného miesta podľa jeho preferencií. Avšak ak túto možnosť nevyužije do 21:59 daného dňa, bude jeho zásielka automaticky presmerovaná na najbližšie vhodné výdajné miesto.
- Nasledujúci pracovný deň budeme zásielku doručovať na zvolené výdajné miesto.
Už nebudete musieť riešiť prípadné presmerovanie vašej zásielky s našim zákazníckym servisom a nebude tak dochádzať k zbytočnému zdržaniu a oneskoreniu v doručení zásielky o ďalší pracovný deň. 98 % zásielok doručíme na zvolené výdajné miesto už druhý deň po výbere náhradnej pobočky.