Spustili sme jedinečnú technológiu využívajúcu umelú inteligenciu (AI), ktorá dokáže veľmi efektívne komunikovať so zákazníkom. Na rozdiel od existujúceho systému, kde zákazník musí stláčať tlačidlá a vyberať si z pevne stanovených možností v menu, nový inteligentný voicebot PETER dokáže viesť so zákazníkom prirodzený a plynulý dialóg.
PETER dokáže odpovedať na najčastejšie otázky, vyhľadať zásielku, či dokonca povedať vtip. Ak rozpozná angličtinu, ponúkne prepnutie na anglicky hovoriaceho špecialistu v angličtine. V prípade neobvyklých a zložitých otázok, PETER tiež presmeruje hovor priamo na živých operátorov. Tí majú teraz vďaka nášmu voicebotovi viac priestoru a času venovať sa zákazníkom so zložitejšími podnetmi.
Zákazník už nemusí čakať v hlasovom automate na stlačenie čísla podľa štruktúry menu a môže opísať svoju požiadavku na PETRA jednou vetou. Zavedenie pokročilej technológie umelej inteligencie výrazne zvyšuje komfort zákazníka.
A ako PETER funguje?
- Funguje v režime 24 hodín denne 7 dní v týždni.
- Zákazník nemusí čakať v na linke, kým sa jeho telefonát dostane na rad, riešenie jeho požiadaviek je okamžité.
- Eliminuje ľudské chyby a emócie a výrazne zvyšuje počet vybavených hovorov.
Dokáže napríklad aj:
- odpovedať na najčastejšie otázky týkajúce sa Packety,
- lokalizovať zásielku alebo predĺžiť dobu jej uloženia,
- pomôcť otvoriť Z-BOX,
- povedať vtip,
- a omnoho viac!
Český robo-brat ZET získal minulý rok aj ocenenie
V našej českej entite Zásilkovna sme voicebota menom ZET spustili už minulý rok. Za ten čas si ho zákazníci nesmierne obľúbili a taktiež stihol získať aj prvé ocenenie! V súťaži Czech Contact Center Award 2022 (Osobnosť kontaktného centra) sa umiestnil na krásnom treťom mieste v kategórii Technológie.
Veríme, že práca nášho voicebota pomôže zodpovedať vaše telefonické otázky a zrýchli vyriešenie všetkých vašich požiadaviek na naše zákaznícke centrum!
Vaša Packeta 🤖