Vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu je hračka. Stačí k tomu telefón, Bluetooth a polohové služby. A čo internet? Ten nie je potrebný. Poradíme vám, ako vyzdvihnúť zásielku bez dát.
Čo je potrebné k vyzdvihnutiu zásielky:
- Mobilná aplikácia Packeta
- Bluetooth
- Polohové služby
- Načítané dáta k zásielke z doby, kedy ste mali naposledy prístup k internetu (napr. keď ste boli doma na Wi-Fi)
Návod: ako vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu bez dát
- Nainštalujte si najaktuálnejšiu verziu aplikácie Packeta. Appku nájdete v Google Play a App Store. Môžete si ju nainštalovať aj pomocou QR kódu, ktorý nájdete uvedený priamo na Z-BOXe.
- Keď obdržíte notifikáciu v aplikácii Packeta, že je zásielka pripravená k výdaji, môžete vyraziť k Z-BOXu. Pred tým, než vyrazíte, načítajte si dáta k zásielke (sú potrebné k vyzdvihnutiu a k ich stiahnutiu je potrebný internet).
- Pri Z-BOXe zapnite na svojom telefóne Bluetooth a povoľte prístup k polohovým službám.
- Potom už stačí iba otvoriť mobilnú aplikáciu Packeta. Tá sa so Z-BOXom spáruje (je potrebné byť od Z-BOXu najviac vo vzdialenosti 2 metre). Aby k tomu došlo, musí byť v aplikácii registrovaný a prihlásený príjemca zásielky (otvorenie schránky Z-BOXu je spárované pomocou konkrétneho telefónneho čísla).
- Keď následne kliknete na tlačidlo „Otvoriť schránku“, otvoria sa dvierka príslušnej priehradky v boxe. Vyberte zo Z-BOXu vašu zásielku a zatvorte dvere schránky.