Očakávate balík do Z-BOX-u, ktorý príde práve, keď ste na dovolenke? Ste chorí a jednoducho sa nemôžete k Z-BOX-u dostaviť? Alebo vám to z akéhokoľvek dôvodu jednoducho nevyhovuje? V takýchto prípadoch môžete požiadať niekoho blízkeho, aby vášu zásielku uloženú v Z-BOXe vyzdvihol za vás. Slúži na to funkcia zdieľania zásielky v aplikácii Packeta.
Zdieľajte svoju zásielku so svojimi blízkymi a umožnite ju tak komukoľvek vyzdvihnúť. Trvá len niekoľko sekúnd a môžete ho vykonať niekoľkými kliknutiami! Možnosť zdieľania viete využiť ako pre zásielky doručené do Z-BOXov, tak aj na výdajné miesta.
Návod na zdieľanie zásielky v aplikácii Packeta
Vlastník zásielky - pôvodný príjemca
Len čo dostanete notifikáciu, že je vaša zásielka pripravená na vyzdvihnutie, môžete ju zdieľať s kýmkoľvek si želáte.
- Kliknite na tri bodky vedľa zásielky, ktorú chcete zdieľať.
2. Zobrazí sa vám možnosť Zdieľať zásielku.
3. Vyberte príjemcu, teda osobu, s ktorou chcete zdieľať zásielku a vyberte spôsob, akým jej chcete poslať údaje o zásielke (napr. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).
4. Vybranej osobe budete zdieľať trasovacie číslo a heslo danej zásielky.
Náhradný príjemca - osoba, s ktorou je zásielka zdieľaná
1. Akonáhle vám majiteľ zásielky pošle údaje o zásielke, dostanete notifikáciu s trasovacím číslom a heslom.
2. Na domovskej stránke aplikácie kliknite na tri bodky (vedľa tlačidla Odoslať zásielku).
3. Zobrazí sa vám možnosť Vyzdvihnúť zdieľanú zásielku.
4. Zadajte trasovacie číslo zásielky a heslo, ktoré ste dostali v notifikácii.
5. Kliknutím na tlačidlo Potvrdiť pridáte zásielku do prehľadu vašich zásielok. Zásielku nájdete v spodnom menu. Pri vyzdvihnutí v Z-BOXe kliknite na tlačidlo „Otvoriť Z-BOX„.
Často kladené otázky týkajúce sa zdieľania zásielok
Je služba zdieľania zásielok spoplatnená?
Nie, služba je bezplatná. Svoju zásielku môžete zdieľať úplne zadarmo.
Môžem zdieľať zásielku aj bez aplikácie?
Nie, na zdieľanie potrebujete aplikáciu. Príjemca nemusí nevyhnutne potrebovať aplikáciu, aby mohol zásielku vyzdvihnúť v kamennej pobočke (heslo na odovzdanie zásielky príde e-mailom alebo SMS), ale ak chce zdieľať zásielku zo Z-BOXu, aplikácia je nevyhnutnosťou. Zo Z-BOXu sa vyzdvihnutie uskutočňuje výlučne prostredníctvom aplikácie, takže aj v tomto prípade je potrebné mať aplikáciu v mobilnom telefóne.
Mám pri zadávaní údajov uvádzať sledovacie číslo s písmenom Z na začiatku alebo bez neho?
Obe možnosti sú správne. Systém rozpozná trasovacie číslo aj s písmenom Z aj bez neho.
Niekto mi zdieľal zásielku doručenú do Z-BOXu, vidím ju v prehľade mojich zásielok, ale Z-BOX sa nechce otvoriť. Čo teraz?
Uistite sa, že sa nachádzate pred správnym Z-BOXom a že máte v telefóne zapnutý Bluetooth a lokalizačné služby. Len tak sa môže Z-BOX správne spárovať s vaším telefónom. Viac informácií nájdete tu.
Môžem si, ako náhradný príjemca, vyzdvihnúť zásielku na inom výdajnom mieste alebo v inom Z-BOXe?
Nie, zásielku je možné vyzdvihnúť len na výdajnom mieste, ktoré je uvedené ako miesto doručenia v oznámení o vyzdvihnutí. Ak si želáte presmerovať zásielku na iné výdajné miesto, je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis. Urobiť tak môže vlastník zásielky (pôvodný príjemca).