Niekedy sa doručenie na adresu nepodarí presne podľa plánu. Zákazník napríklad musí nečakane odísť a nenachádza sa na uvedenej adrese. Čo sa stane, keď kuriér zákazníka nezastihne? Ako riešime situáciu, keď je uvedená adresa neplatná?
Ako prebieha doručenie na adresu:
- V deň, keď vám bude zásielka doručovaná, obdržíte SMS s časovým oknom, kedy môžete zásielku očakávať.
- Akonáhle kuriér dorazí na miesto, ktoré zadal odosielateľ pri objednaní prepravy, spojí sa s vami telefonicky.
Ak sa žiaden z vyššie uvedených pokusov o spojenie nepodarí a kuriér zákazníka na adrese nezastihne, dôjde k presmerovaniu zásielky na blízke výdajné miesto s voľnou kapacitou. Cieľom je, aby zákazník mal zásielku ideálne ešte v ten deň k dispozícii, mohol si ju prevziať na výdajnom mieste.
Zadaná adresa nie je platná:
Môže sa stať, že odosielateľ uvedie chybnú adresu príjemcu. V takomto prípade, keď náš systém vyhodnotí adresu ako nesprávnu alebo nepresnú, príjemca obdrží výzvu na opravu adresy, aby mohla byť zásielka v poriadku doručená.
Oprava adresy je riešená pomocou widgetu, pričom stačí pin v mape presunúť na správnu adresu, čo je najjednoduchší spôsob.
Nápravu je potrebné vykonať do 24 hodín od obdržania e-mailu, inak sa zásielka vráti späť odosielateľovi (bez nároku na vrátenie peňazí).
Po vykonaní opravy adresy náš kuriér dostane novú adresu pre doručenie zásielky a môže vyraziť na cestu.