Blog

Doručenie na adresu v Českej republike a kapacity externých prepravcov

26. 11. 2020, 15:01

Aktuálna situácia dopravcov na českom trhu

Vážení partneri,

prinášame vám dôležité informácie týkajúce sa doručovania do Českej republiky v rámci služby Doručenie na adresu. Ako iste viete, Zásielkovňa vaše zásielky prepravuje na adresy v Česku v spolupráci s externými dopravcami, ako sú DPD, Geis alebo WeDo (predtým Intime).

Aktuálna situácia v Českej republike

Kuriérske spoločnosti DPD, Geis a WeDo (predtým Intime) nás už v čase prvej pandemickej vlny obmedzili maximálnym počtom zásielok, ktoré im môžeme denne odovzdať. Preto sme boli nútení zaviesť vami nepopulárne kroky, kedy sme museli zrušiť priame podanie na konkrétnych kuriérov. S týmito limitmi pracujeme celý rok 2020 a bohužiaľ sme aktuálne od DPD a Geis (rovnaký majiteľ) opäť dostali limitáciu, a to ďalšie 50 %-tné zníženie existujúcich limitov s okamžitou platnosťou. Tento postoj zdôvodňujú situáciou na logistickom trhu a náročnou vianočnou sezónou.

Zásielkovňa však v prípravách pre tohtoročnú sezónu nič nepodcenila. Žiaľ, naši partneri z radov kuriérov sa nás ako veľkého zákazníka rozhodli obmedziť v počte zásielok, ktoré od nás prevezmú. Uisťujeme vás, že sa budeme maximálne snažiť odovzdať týmto dopravcom vaše zásielky. Na druhej strane, denný limit, ktorý môžeme týmto kuriérom odovzdať je jasne stanovený a nie sme schopní ho navýšiť. Rozhodnutie kuriérskych spoločností nie sme schopní akokoľvek ovplyvniť, aj keď je to pre nás veľmi nepríjemné, o to viac, že sa nachádzame v náročnej vianočnej sezóne.

Dočasné automatické presmerovanie zásielok na najbližšie výdajné miesta

Z vyššie uvedených dôvodov sme museli v Českej republike pristúpiť k procesu automatického presmerovania niektorých zásielok, ktoré budú nad limity kuriérov, na najbližšie vhodné výdajné miesta Zásielkovne. Vaši zákazníci o tom budú, samozrejme, informovaní prostredníctvom e-mailov, SMS a push notifikácií v mobilnej aplikácii Zásielkovňa. Dozvedia sa konkrétne informácie o cieľovej adrese výdajného miesta aj dôvody presmerovania. Následne potom štandardne dostanú heslá k výdaju zásielok.

Touto cestou vás prosíme o dve veci:
  1. V prípade, že sa rozhodnete doručovanie do Českej republiky prostredníctvom služby Doručenie na adresu naďalej využívať, prosíme vás o komunikáciu smerom na vašich zákazníkov, že zásielka môže byť v prípade prečerpania maximálneho denného limitu kuriérov, doručená na najbližšie výdajné miesto.
  2. Pokiaľ by vám vyššie popísaný postup mal spôsobovať komplikácie a nevyhovoval by vám, tak prosíme službu Doručenie na adresu pre Česko vo svojom e-shope dočasne vypnite.

 

Snažíme sa v Zásielkovni urobiť maximum pre to, aby sme všetky vaše zásielky a vianočné darčeky doručili načas. Na štandardnú službu Doručenie na výdajné miesta nebude mať táto zmena žiadny vplyv.

Ďakujeme vám za spoluprácu a prajeme veľa zdravia a úspechov vo vianočnej sezóne.


Zdieľať:

Rubriky