Vážení partneri,
vieme, že občas nastanú situácie, kedy je nevyhnutné kontaktovať naše oddelenia, ktoré vám s ochotou vždy radi pomáhajú. Aby sme vás však mohli hneď nasmerovať k tým správnym ľudom, prinášame vám súhrn kompetencií jednotlivých oddelení našej spoločnosti aj s kontaktmi, čo veríme, že uľahčí a predovšetkým urýchli tento proces. Chceme vám zabezpečovať nielen rýchlosť a kvalitu v doručovaní, ale tiež rýchlu a kvalitnú pomoc v nevyhnutných situáciách. Neváhajte nás preto pri najbližšej príležitosti kontaktovať na tom správnom oddelení.
Zákaznícky servis
- Informácie o službách Packety
- Požiadavky k úprave kontaktných a doručovacích údajov
- Informácie o výdajných miestach (otváracia doba, lokalizácia a pod.)
- Stav zásielky
- Predĺženie úložnej doby
- Požiadavky o vrátenie zásielky späť e-shopu
- Riešenie nesprávneho doručovania
Prevádzková doba: Po – Pia 8:00 – 18:00
Tel. číslo: +421 221 201 135
E-mail: info@packeta.sk
Reklamačné oddelenie
- Poškodené zásielky
- Reklamácie služieb
- Sťažnosti
- Refundácie prepravných nákladov
- Nevyplatené dobierky
- Chybné účtovanie nadrozmerných zásielok
E-mail: reklamacie@packeta.sk a cez reklamačný formulár
Technická podpora
- Nastavenie služieb a ich modulov
- Výpadok systému
- Technické problémy s mobilnou aplikáciou
- Iné technické požiadavky
Prevádzková doba: Po – Pia 9:00 – 17:00
Tel. číslo: +421 221 201 145
E-mail: technicka.podpora@packeta.sk
Obchodné oddelenie
- Predstavenie služieb pre e-shopy/firmy
- Registrácia e-shopu (nová registrácia v IS – vytvorenie užívateľského účtu, zmeny v existujúcich užívateľských účtoch a pod.)
- Nastavenie spolupráce, individuálne riešenia
- Vypracovanie cenovej ponuky
- Pomoc a podpora počas celého obdobia spolupráce
Prevádzková doba: Po – Pia 8:00 – 18:00
E-mail: obchod@packeta.sk
Registrácie nových zákazníkov: registracie@packeta.sk
Poznámka: ak s nami spolupracujete dlhšie a máte prideleného obchodného zástupcu, so svojimi dotazmi sa prosím obracajte priamo na neho. Kontakt nájdete v Klientskej sekcii v časti „Zákaznícka podpora – Váš predajca“.
Network oddelenie – výdajné a podacie miesta
- Predstavenie služieb
- Zaradenie novej prevádzky do siete výdajných a podacích miest Packety
- Nastavenie spolupráce
- Pomoc a podpora počas celého obdobia spolupráce
- Otázky týkajúce sa výdaja zásielok
Prevádzková doba: Po – Pia 8:00 – 18:00
E-mail: pobocky@packeta.sk
Finančné oddelenie
- Zmena bankového účtu
- Základné informácie ohľadom fakturácie a účtovníctva
- Zmena alebo doplnenie fakturačných údajov
- Reklamácie faktúr
Prevádzková doba: Po – Pia 9:00 – 17:00
E-mail: fakturacia@packeta.sk
Dispečing a transport
- Podaj zásielok
- Zvozy zásielok (kapacita zvozu, požiadavky na zmeny a pod.)
- Akékoľvek dotazy spojené s vozidlami a vodičmi (poloha vozidla, čas jeho príchodu a pod.)
- Vyjadrenie spokojnosti alebo nespokojnosti s vodičmi
E-mail: dispecer@packeta.sk
Zoznam dep a ich prevádzkovú dobu nájdete na tomto odkaze.
Marketing a PR
- Marketingové spolupráce a kampane
- Mediálne výstupy
- Grafické podklady (logo Zásielkovne a pod.)
Prevádzková doba: Po – Pia 8:00 – 18:00
E-mail: marketing@packeta.sk
Radi by sme vás informovali, že tak ako každý rok, aj tento rok pristupuje Packeta k novému prerozdeleniu klientov, aby sme vám mohli aj naďalej zabezpečovať tú najlepšiu osobnú starostlivosť. Záleží nám na tom, aby ste mohli kedykoľvek nájsť na svoje požiadavky nielen kvalitné, ale hlavne čo najrýchlejšie odpovede. Našim najväčším úsilím byť k vám čo najbližšie a z toho dôvodu pristupujeme tento rok k prerozdeleniu aj z hľadiska regiónov. Veríme, že vďaka tomuto kroku sa naše kontakty ešte viac prehĺbia a že sa s vami po uvoľnení opatrení budeme môcť stretávať aj osobne.
Každý z našich partnerov si nájde svoju komunikačnú osobu pre oblasť zmlúv, cenových ponúk a podpory vo svojej Klientskej sekcii v časti „Zákaznícka podpora – Váš predajca“, kde nájdete nielen meno obchodníka, ale aj jeho telefonický a e-mailový kontakt.
Tešíme sa na bližšiu a osobnejšiu spoluprácu,
Vaša Packeta