Azda každý z nás už raz dostal nechcený darček alebo darček, ktorý mu celkom nesadol. Darček z e-shopu, ktorý nebol na vašom zozname želaní však cez Packetu vrátite úplne jednoducho. Tovar stačí iba zabaliť a zaniesť na najbližšie podacie miesto Packety.
Váš najbližší Z-Point nájdete tu
Ako to funguje?
- Tovar, ktorý vraciate zabaľte ideálne do tej istej krabice, v ktorej ste ho dostali s potrebnými dokumentami o odstúpení od kúpnej zmluvy, či vyplnenej reklamácií. To znamená, že ako obal by mala byť použitá najlepšie kartónová krabica, tovar umiestnite doprostred a vyplňte voľné miesto ľubovoľným mäkkým materiálom. Krabicu potom zabezpečte páskou prelepenou do kríža.
- Obsluhe prevádzky nadiktujte 8 miestny vratkový kód jedinečný pre daný e-shop tzv. Identifikátor.
- Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku.
- Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne náš kuriér a odvezie ju späť e-shopu. Takto sa balík jednoducho a rýchlo dopraví do vami zvoleného e-shopu.
E-shop nepodporuje vrátenie cez službu Pacekta?
Nevadí. Pre odoslanie tovaru môžete využiť aj službu medzi nami. Služba Medzi nami predstavuje najjednoduchší, najrýchlejší a najlacnejší spôsob doručovania. Zásielku stačí len zadať do mobilnej aplikácie Packeta a následne zaniesť na podacie miesto.
Viac o službe medzi nami sa dočítate tu