Objednali ste si zásielku do Z-BOXu, no tá bola nakoniec presmerovaná na výdajné miesto? Prečo nebola doručená do Z-BOXu, keď ste si za túto službu zaplatili? Stalo sa to aj napriek tomu, že bol Z-BOX pri výbere označený ako dostupný?
Zásielky, ktoré majú byť doručované do Z-BOXov, sú automaticky doručované do vybraných Z-BOXov, ktoré si zvolili samotní príjemcovia. Môže sa však stať, že vybraný Z-BOX je plný a z kapacitných dôvodov doň nie je možné uložiť zásielku/zásielky.
Zásielka je opäť na doručení, avšak z kapacitných dôvodov sa do Z-BOXu nevošla. Čo sa stane so zásielkou v tomto prípade?
Zásielka po prvom pokuse o doručenie do Z-BOXu putuje späť na depo. Nasledujúci pracovný deň je zásielka opäť na rozvoze a náš kuriér ju bude opätovne doručovať do vybraného Z-BOXu, kam má byť doručená a pripravená na prevzatie. Ak je Z-BOX voľný, kuriér zásielku vloží do Z-BOXu a vám príde potvrdenie o tom, že si môžete zásielku prevziať.
V prípade neúspešného pokusu o doručenie zásielky do Z-BOXu vám príde e-mail s informáciou, že vaša zásielka bude vložená do Z-BOXu nasledujúci pracovný deň.
Čo sa stane v prípade, ak ani na druhý pokus nebude možné z kapacitných dôvodov zásielku uložiť do Z-BOXu?
Zásielka opäť smeruje na depo. Vzhľadom na to, že sa nám zásielku dvakrát nepodarilo uložiť do vybraného Z-BOXu, a je pre nás dôležité, aby ste mali zásielku doručenú čo najskôr, príde vám e-mail s informáciou o jej presmerovaní na výdajné miesto.
V tomto e-maile obdržíte výzvu na zvolenie preferovaného náhradného výdajného miesta.
Preferované výdajné miesto je potrebné zvoliť do 21:59.
Ak sa do uvedeného času nepotvrdí preferované výdajné miesto, zásielka bude automaticky doručená na výdajné miesto, ktoré bolo navrhnuté v e-maile.
Ďalší pracovný deň bude zásielka doručená na výdajné miesto, ktoré si príjemca vybral alebo na ktoré bola zásielka automaticky presmerovaná.
Príklad e-mailu ohľadom presmerovania zásielky:
Čo sa stane, ak si nevyberiete náhradné výdajné miesto?
Zásielka bude automaticky presmerovaná na najbližšie výdajné miesto s voľnou kapacitou. Našim cieľom je, aby zákazníci mali svoje zásielky doručené čo najskôr.
Zásielka sa nedoručuje a niekoľko dní stojí na depe. Kde je problém?
Je možné, že pri zásielke nebudete mať uvedené pokusy o doručenie do Z-BOXu. To však neznamená, že sa vašej zásielke nikto nevenuje alebo že stojí na depe bez pohybu. Vašu zásielku sa pokúšame opakovane doručiť do vami zvoleného Z-BOXu. Prosíme vás o trpezlivosť.
Prečo nie je možné presmerovať zásielku do Z-BOXu, ale iba na výdajné miesto?
Presmerovanie zásielok zo Z-BOXu do Z-BOXu v súčasnosti nie je z technických dôvodov možné. Zásielky je možné presmerovať zo Z-BOXu iba na výdajné miesta. Aktuálne pracujeme na tom, aby presmerovanie do Z-BOXov bolo možné, a vy ste si mohli pohodlne presmerovať zásielky aj do Z-BOXu.
96 % zásielok do Z-BOXu doručíme na prvýkrát. Kapacita našich Z-BOXov je však limitovaná, a preto vás prosíme, aby ste svoje zásielky preberali, ak je to možné, čo najskôr. Tým uvoľníte miesto pre ďalšiu zásielku, na ktorú niekto čaká. Skoré vyzdvihnutie zásielky môže zároveň uvoľniť miesto v Z-BOXe aj pre vašu zásielku.