Blog

Vyskúšali ste už službu Packeta Domov?

25. 11. 2021, 17:40

Packeta spustila od júla 2021 vlastnú službu doručenia na adresu pod názvom Packeta domov. Prevádzkovanie služby je vo výhradne našej réžii bez účasti externých prepravcov. Vďaka tomu dokážeme kontrolovať požadovanú kvalitu, cenu ako aj rýchlosť doručenia zásielok na adresu. Pre vás, našich zákazníkov to znamená vyšší komfort a kvalitnejšie služby.

Koncom roka 2020 stúpol dramaticky počet prepravovaných zásielok k zákazníkom na adresu. Nebolo to zapríčinené iba pandémiou koronavírusu, zvýšený objem zásielok je prirodzenou reakciou na neustály rast Packety v logistickom sektore. Keďže sme už dlhodobo pociťovali potrebu vylúčenia externých prepravcov z doručovacieho procesu, obmedzenie množstva zásielok od externých prepravcov počas prvej vlny pandémie bol tým zlomovým momentom, ktorý stál za rozhodnutím uskutočniť tento krok.

Vďaka zaradeniu doručenia na adresu do nášho vlastného portfólia služieb, môžeme zákazníkom ponúknuť komplexnosť: doručenie na výdajné miesta, do Z-BOXov a doručenie na adresu. Všetko vo vlastnej réžii a s priamou kontrolou kvality služieb, ktorú sme pri využívaní externých partnerov nemali. Našim cieľom je samozrejme, podobne ako pri službe doručenia na výdajné miesto, doručovať drvivú väčšinu zásielok v režime do druhého dňa. V tomto režime doručíme až 98 % zásielok.

Packeta domov je v mnohých veciach unikátna!

Významným benefitom novej služby Packeta je aj široká sieť viac ako 1 400 výdajných miest Packety. V prípade, že vás kuriér Packety nezastihne doma, uloží vám zásielku na najbližšom vhodnom výdajnom mieste a vy si tak zásielku budete môcť vyzdvihnúť ešte v ten istý deň.

Vďaka našim 19-tim strategicky rozmiestneným depám po celom Slovensku sú naše rozvozové trasy efektívne a doručovanie maximálne rýchle. Vašu zásielku sa nám darí doručiť spoľahlivo v režime D+1.

Služba je zabezpečovaná priamo našimi vlastnými prepravnými kapacitami spoločnosti Packeta. Z tohoto dôvodu nie sme nijako limitovaní a v prípade potreby môžeme naše kapacity kedykoľvek navýšiť.

Zásielku vám vždy privezie kuriér Packety v červenom aute s naším logom. Kvalitu služby si teraz môžeme ustrážiť na 100%

Máme skvelý notifikačný systém a vy tak máte detailný prehľad o pohybe zásielky. Akonáhle prevezmeme zásielku od e-shopu do prepravy, dostanete notifikáciu a pohyb zásielky môžete sledovať v aplikácii. V deň doručovania zásielky vám pošleme SMS s trojhodinovým časovým oknom.

Kvalitu služby dokážeme odkontrolovať

Alfou a omegou doručovania na adresu je kuriér. Práve kuriér totiž reprezentuje službu ako takú, a preto na ich výber a kvalitu kladieme veľký dôraz. Prostredníctvom našej mobilnej aplikácie Packeta zbierame od zákazníkov hodnotenie kuriérov. Každé naše auto je tiež vybavené GPS sledovaním. Keď zastaví na adrese, uloží sa jeho pozícia v našom systéme. Zároveň evidujeme hovory kuriérov a tak vieme, koľkokrát vám náš kuriér volal a ako dlho čakal, či telefón niekto zdvihne. Všetky tieto informácie potom uvidíte priamo v trackovaní zásielky, vrátane časov, kedy sme sa vám snažili dovolať.


Zdieľať:

Rubriky