Blog

Samsung A53 a A33: obmedzenie výdaja zásielok zo Z-BOXov – opravené!

3. 8. 2023, 14:02

Update: Spoločnosť Samsung vydala opravu operačného systému

Chceli by sme vás informovať o posledných vývojoch týkajúcich sa problému technickej chyby zo strany spoločnosti Samsung, ktorá spôsobovala nekompatibilitu medzi našimi Z-BOXami a mobilmi Samsung A53 a A33.

Radi by sme vás uistili, že spoločnosť Samsung už vydala opravu pre opravu tohto problému. Avšak, aby ste mohli ďalej bez problémov používať naše Z-BOXy so Samsungami A53 a A33, je potrebné nainštalovať si túto aktualizáciu aj so vašich mobilných zariadení. V prípade, že ste už opravu nainštalovali, môžete naďalej bez obáv využívať naše služby.

Ďakujeme vám za vašu trpezlivosť a porozumenie v tejto veci, vaša spokojnosť je našou prioritou. Veríme, že vďaka tejto oprave budete môcť opäť plne využívať všetky funkcie našich Z-BOXov.

Vaša Packeta

Máte mobilný telefón Samsung rady A53 alebo A33? Potom pre vás máme dôležité upozornenie: u týchto telefónov po aktualizácii zo strany Samsungu evidujeme technickú chybu, ktorá spôsobuje, že telefóny nekomunikujú dobre s našimi Z-BOXami. Majitelia mobilov tak majú ťažkosti s vyzdvihnutím zásielky zo Z-BOXu a s odoslaním zásielky prostredníctvom Z-BOXu. Na odstránení chyby spoločne s technikmi zo spoločnosti Samsung intenzívne pracujeme.

Majiteľom telefónov Samsung A53 a A33 aktuálne odporúčame používať naše kamenné výdajné miesta alebo doručenie na adresu. O odstránení problému vás budeme informovať prostredníctvom notifikácie.

Ako postupovať, keď už je vaša zásielka na ceste do Z-BOXu

Vlastníte Samsung A53 či A33 a objednali ste si balík s doručením do Z-BOXu? Potom prosím využije jedno z týchto riešení:

1. Nazdieľajte zásielku niekomu s iným mobilom

Akonáhle bude vaša zásielka doručená do Z-BOXu, môžete ju nazdieľať osobe s iným telefónom (mimo Samsung A53 a A33), ktorá zásielku vyzdvihne potom za vás. Táto osoba musí mať v mobile nainštalovanú aplikáciu Packeta

Ako nazdieľať zásielku?
  1. Otvorte si appku Packeta. Kliknite na tri bodky vedľa zásielky, ktorú chcete zdieľať.
  2. Zobrazí sa vám možnosť Zdieľať zásielku.
  3. Zvoľte príjemcu –  osobu, s ktorou chcete zásielku zdieľať a vyberte spôsob, akým jej chcete poslať údaje o zásielke (napr. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).

Váš parťák, s ktorým zásielku zdieľate, potom dostane  notifikáciu s údajmi o zásielke, pridá si ju do appky a bude ju môcť vyzdvihnúť zo Z-BOXu za vás. Vy ani nemusíte byť nablízku, zdieľanie a vyzdvihnutie je možné bez osobného kontaktu.

Zdieľanie zásielky je najrýchlejšie riešenie a umožní vám vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu hneď v deň, kedy vám bude doručená.

2. Požiadajte o presmerovanie zásielky na výdajné miesto

Majiteľom telefónnou Samsung A53 a A33 so zásielkou v Z-BOXe posielame notifikácie s upozornením na technickú chybu a s výzvou k presmerovaniu zásielky.

Pokiaľ nechcete zdieľať zásielku s inou osobou, kontaktujte našu zákaznícku linku (po-pia 8:00-18:00) a nechajte si zásielku presmerovať zo Z-BOXu na vami vybranú kamennú pobočku

Ako na to? Máte dve možnosti:
  1. Vyplňte náš kontaktný formulár (zvoľte Príjemca → Presmerovanie zásielky). Vaše správa sa tak dostane priamo ku kolegom, ktorí majú na starosti presmerovanie zásielok.
  2. Zavolajte nám na tel. číslo +421 221 201 135 a postupujte podľa informácií v telefóne.

Upozorňujeme, že kolegovia zo zákazníckeho servisu sú k dispozícií len počas pracovných dní od 08:00 do 18:00 hod.

3. Požičajte si iný mobilný telefón

Máte v rodine alebo medzi blízkymi niekoho s iným smart telefónnom, ako je Samsung A53 či A33? Pokiaľ má navyše v mobile appku Packeta, nie nič jednoduchšie, než spoločne vyraziť k Z-BOXu, kde na vás čaká vaša zásielka, prihlásiť sa do appky v požičanom telefóne s vašimi prihlasovacími údajmi a vyzdvihnúť zásielku.

Skvelá správa: predĺžená úložná doba

Všetkým užívateľom mobilov Samsung A53 a A33, ktorým dorazí zásielka do Z-BOXu, automaticky predĺžime úložnú dobu zásielky o 7 dní (len u zásielok, ktoré ešte neboli predĺžené). Na vyzdvihnutie vašej zásielky aj vyriešenie prípadného presmerovania tak budete mať dostatok času. 

Na vyriešení problému intenzívne pracujeme

Po zistení problémov na vybraných telefónoch Samsung sme okamžite kontaktovali spoločnosť Samsung a už spoločne pracujeme na riešení.

Na strane Samsung bol diagnostikovaný problém na BLE prijímači zmienených  telefónnych modelov. Technici zo spoločnosti Samsung už majú pripravenú opravu, ktorá by mala byť súčasťou ďalšej aktualizácie. Akonáhle budú mať informácie o pláne spustenia aktualizácie, bude nás Samsung informovať. Obratom dáme info aj vám.

Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.

 


Zdieľať:

Rubriky