Preferujete doručenie zásielky do Z-BOXu? Zásielku si chcete vyzdvihnúť pomocou kódu, ale neviete ako? Vyzdvihnutie zásielky prostredníctvom kódu je naozaj jednoduché. Kód stačí vyťukať do klávesnice a schránka Z-BOXu sa vám automaticky otvorí. Čo robiť, keď vám neprišiel kód? Čo ak je zásielka na dobierku?
Kód obdržíte až po uložení zásielky v Z-BOXe
Ak si necháte doručiť zásielku do Z-BOXu a vami vybraný Z-BOX disponuje klávesnicou, automaticky vám po uložení zásielky do Z-BOXu príde 6-miestny kód do SMS správy a do e-mailu. Prostredníctvom tohto kódu si zásielku v Z-BOXe môžete vyzdvihnúť.
Čo robiť, keď vám nepríde kód?
- Obrátiť sa môžete priamo na náš zákaznícky servis, ktorý vám automaticky vygeneruje kód, ktorý vám bude opätovne zaslaný prostredníctvom SMS správy a do e-mailu.
- Kód na prevzatie zásielky nájdete uvedený pri zásielke v našej aplikácii Packeta.
Ako sa dostať ku kódu, kde je kód uvedený v aplikácii?
- Otvorte si aplikáciu Packeta a zvoľte zásielku, ktorú máte pripravenú na vyzdvihnutie v Z-BOXe.
- Kliknite na tlačítko „Vyzdvihnutie zásielky“.
- Otvorí sa vám ponuka, kde je potrebné zvoliť „Používanie klávesnice“. Po zvolení tejto možnosti sa vám zobrazí 6-miestny kód, prostredníctvom ktorého si zo Z-BOXu vyzdvihnete svoju zásielku.
Ako prevziať zásielku zo Z-BOXu prostredníctvom kódu, keď je zásielka na dobierku?
Dobierku musíte uhradiť priamo v aplikácii. Bez uhradenia dobierkovej sumy v aplikácii vám kód na vyzdvihnutie zásielky nepríde ani v SMS, ani v e-maile, nezobrazí sa ani v aplikácii. Kód na prevzatie zásielky obdržíte, zobrazí sa v aplikácii až po samotnom zaplatení dobierky.
Ako zaplatiť dobierku v aplikácii?
- V aplikácii kliknite na záložku „Zásielky“. Následne sa vám zobrazia všetky zásielky, ktoré máte aktuálne na ceste. Zvoľte zásielku, ktorú chcete vyzdvihnúť zo Z-BOXu.
- Následne kliknite na tlačítko „Zaplatiť dobierku“.
- Potom vyberte preferovaný spôsob platby (ApplePay, GooglePay, platba kartou).
- Po vykonaní platby môžete zásielky vyzdvihnúť.