Stalo sa niečo s vašou zásielkou? Prišla vám poškodená? Neprišla vám vôbec? V takomto prípade je tu pre vás naše reklamačné oddelenie. Ako zásielku reklamovať?
1. Zásielky odoslané e-shopom
Som odosielateľ
- Zadajte reklamáciu v Klientskej sekcii.
- Reklamáciu najrýchlejšie založíte kliknutím na ikonu „!“ v sekcii Podané zásielky priamo na vybranej zásielke (úplne vpravo).
Som príjemca
- Pokiaľ zásielku fyzicky neobdržíte, potom je oprávnenou osobou k podaniu reklamácie odosielateľ – v tomto prípade sa obráťte priamo na neho.
- Ak ste prevzali svoju zásielku a zistili ste, že je poškodená, podajte reklamáciu cez reklamačný formulár. V sekcii Vyberte typ osoby zvoľte Som príjemca zásielky a vyplňte číslo zásielky, ktorú chcete reklamovať.
2. Zásielky podané cez aplikáciu Packeta
Som odosielateľ
- Zadajte reklamáciu cez reklamačný formulár. V sekcii Vyberte typ osoby zvoľte Som odosielateľ cez mobilnú aplikáciu (služba Medzi nami) a vyplňte číslo zásielky, ktorú chcete reklamovať.
- Ďalej vyberte dôvod reklamácie a vyplňte overovací kód zo SMS.
- Následne dôjde k presmerovaniu na stránku, kde doplníte ďalšie údaje (číslo účtu, informácie o predmete reklamácie a iné).
- Potom reklamáciu odošlete.
Som príjemca
- Pokiaľ zásielku fyzicky neobdržíte, potom je oprávnenou osobou na podanie reklamácie odosielateľ – v tomto prípade sa teda obráťte priamo na neho.
- Ak ste prevzali svoju zásielku a zistili ste, že je poškodená, podajte reklamáciu cez reklamačný formulár. V sekcii Vyberte typ osoby zvoľte Som príjemca zásielky a vyplňte číslo zásielky, ktorú chcete reklamovať.
Vedeli ste, že…?
Keď posielate zásielku cez aplikáciu Packeta, máte možnosť uviesť hodnotu zásielky, do jej výšky vám bude vzniknutá škoda uhradená – jedná sa o službu Zadaná hodnota.
Čo nasleduje po podaní reklamácie?
- Po odoslaní reklamačného formulára by vám malo obratom prísť potvrdenie, že sme vašu požiadavku obdržali.
- Kolegovia by sa s vami mali spojiť do 30 dní (spravila sa vám ale ozvú behom niekoľkých dní) a dohodnú sa s vami na riešení.