Vážení priatelia,
situácia, ktorá v poslednom období zasiahla celý svet v súvislosti s novým koronavírusom COVID-19 výrazne ovplyvnila každého z nás v súkromnom ale aj pracovnom živote. Výnimkou nebola ani Zásielkovňa.
Z bezpečnostných nariadení Vlády SR, ktoré vznikali z hodiny na hodinu, sme v priebehu jedného dňa klesli z viac ako 800 výdajných miest na 150 na Slovensku. Počas týchto dní sme čelili veľkému náporu zo všetkých strán, ktorý bol zároveň výzvou pre Zásielkovňu. Keďže nám záleží ako aj na našich partneroch tak aj koncových zákazníkoch museli sme situáciu ihneď optimalizovať.
„Situácia, ktorú zažila Zásielkovňa overila každého zamestnanca a našich partnerov. Tisíce e-mailov a stovky telefonátov na zákaznícky servis, zmeny v type doručovania, rapídny pokles výdajných miest, zákazníci čakajúci na svoje zásielky a e-shopy, ktoré potrebovali doručovať svoje zásielky. To všetko boli pre nás výzvy. Vďaka súdržnosti našich partnerov a odhodlaniu našich zamestnancov sa nám situácia podarila stabilizovať. Som preto veľmi rád, že práve Zásielkovňa ukázala nie len v procese služieb ale aj ľudskom prístupe svoje kvality. Keďže sme chceli v neľahkej situácii zabezpečiť komfort a bezpečnosť pre zákazníkov ale aj výdajné miesta, venovali sme pozornosť zjednodušeniu procesu odovzdania a prevzatia zásielky,“ hovorí Alexander Jančo – CEO Zásielkovňa a dopĺňa, „práve preto sme vykonali množstvo opatrení a technologických zlepšení ako napr. zrušili sme možnosť platby v hotovosti a nahradili možnosťou platby dobierky cez mobilnú aplikáciu alebo vygenerovaním SMS s odkazom na zaplatenie cez platobnú bránu. Nové rozhodnutia Vlády SR nás potešili. Keďže nám počty dostupných výdajných miest každý deň narastajú veríme, že komfort, na ktorý ste zvyknutí vám vrátime tým, že budeme opäť bližšie k vám.“
Všetko sa mení k lepšiemu
Vzhľadom na nariadenia Vlády SR zo dňa 20.4.2020, ktorá sa rozhodla uvoľniť niektoré opatrenia týkajúce sa prevádzkovania služieb a kamenných predajní pracujeme na tom, aby sme sa v najbližšom období vrátili k počtu 800+ otvorených výdajných miest na Slovensku ako pred vypuknutím pandémie v súvislosti s COVID-19. V tejto súvislosti očakávame nárast v počte dostupných výdajných miest.
V súvislosti s novými nariadeniami a jednotlivými fázami, ktoré avizovala Vláda SR navrátime naším zákazníkom komfort, na ktorý boli zvyknutí. V najbližších dňoch sa pripravujeme na nabehnutie do pôvodného stavu. Vzhľadom na to, že sa za posledné obdobie e-commerce trh výrazne zmenil monitorujeme a optimalizujeme celý logistický proces, aby sme zabezpečili bezproblémový proces doručenia zásielok. Priebežne komunikujeme s výdajnými miestami, kedy a ako majú otvoriť svoje prevádzky a zároveň ako vytvoriť bezpečné prostredie pre proces vyzdvihnutia alebo podania zásielky.
Nezabúdajme na bezpečnosť nás všetkých
Po opätovnom otvorení výdajných miest Zásielkovne musíme byť ohľaduplný ešte viac. Vzhľadom na to, že nám záleží, aby sme naše služby udržali dostupné a neohrozili tak nikoho, chceme vás poprosiť o maximálnu ohľaduplnosť a dodržiavanie bezpečnostných nariadení Vlády SR ako aj samotných kamenných prevádzok. Zároveň je dôležité, aby naši zákazníci navštevovali výdajné miesta len v čase, ktorý sa netýka časového priestoru pre nákupy a pohyb seniorov.
V neposlednom rade sa chceme poďakovať vám všetkým, ktorí bojujete počas náročnej situácie po boku Zásielkovne a prejavili tak dôveru využitím našich služieb.
Spolu to zvládneme.