Objednali ste si zásielku do Z-BOXu a zaujíma vás, čo sa bude diať, keď bude jeho kapacita obsadená? V takomto prípade vykonáme opätovný pokus o doručenie, prípadne obdržíte do e-mailu výzvu k zvoleniu preferovaného náhradného výdajného miesta. Je pre nás však veľmi dôležité, aby ste zásielku mali čo najskôr doručenú.
Čo sa stane s vašou zásielkou, ak je Z-BOX plný?
- Ak je v dobe doručovania Z-BOX obsadený, zásielka sa vráti na depo.
- Ďalší pracovný deň dôjde k opätovnému pokusu o doručenie.
- Ak ani na druhý pokus nie je doručenie úspešné, zásielka sa vráti opäť na depo.
- Zákazník obdrží e-mailom výzvu k zvoleniu preferovaného náhradného výdajného miesta. To je potrebné zvoliť do 21:59.
- Ak sa do uvedeného času nepotvrdí preferované výdajné miesto, zásielka bude automaticky doručená na výdajné miesto, ktoré bolo navrhnuté v e-maily.
- Ďalší pracovný deň je zásielka doručená na výdajné miesto, ktoré si príjemca vybral/na ktoré bola zásielka automaticky presmerovaná.

Čo sa stane, ak si náhradné výdajné miesto nevyberiete?
Zásielka bude automaticky presmerovaná na blízke výdajné miesto, ktoré má voľnú kapacitu. Našim cieľom je, aby mali zákazníci svoje zásielky čo najskôr doručené.
Príklad e-mailu ohľadom presmerovania zásielky:
