Blog

Doručenie niektorých zásielok môže meškať

6. 12. 2021, 10:20

Vážení partneri, vážení zákazníci,

vzhľadom na súčasnú situáciu ohľadom pandémie Covid-19, ako aj zavedeným lockdownom, dochádza k navýšeniu objemu prepravených zásielok. V niektorých lokalitách to môže mať za následok omeškanie doručenia. Za prípadné nepríjemnosti sa vám dopredu ospravedlňujeme.

Nachádzame sa v období vianočnej špičky, ktorá je vždy najnáročnejším obdobím pre doručovateľské služby. Na toto obdobie sa pripravujeme v dostatočnom predstihu a berieme do úvahy všetky faktory, ovplyvňujúce situáciu. Aj napriek tomu, že sme navýšili počet sezónnych pracovníkov, rozšírili sieť slovenských dep a zväčšili vozový park, nápor je mnohonásobne vyšší, než sme očakávali.

Zhoršujúca sa pandemická situácia a spolu s ňou zavedený lockdown opätovne presunul nákupy tovaru na internet, ale v porovnaní s minulým rokom sa objem objednaného tovaru enormne zvýšil. Z tohto dôvodu môže dôjsť v určitých lokalitách k omeškaniu doručenia, za čo sa vám vopred ospravedlňujeme.

Oneskorené zásielky nás trápia rovnako ako vás. Robíme všetko pre to, aby bol tovar z našich dep vyexpedovaný čo najskôr, no niekedy žiaľ nie je v našich silách doručenie urýchliť. Všetky požiadavky na zásielky preverujeme a intenzívne pracujeme na tom, aby sa každá zásielka dostala k svojmu príjemcovi. Zásielky od našich e-shopových partnerov neodmietame, snažíme sa ich spracovať čo možno najrýchlejšie, avšak nevieme garantovať, že každá zásielka bude doručená v takom režime, ako ste  zvyknutí, tzn. do druhého dňa. 

Napriek všetkým pandemickým obmedzeniam vás ubezpečujeme, že robíme maximum pre to, aby sme každú jednu prijatú zásielku doručili k vám do Vianoc.

Ďakujeme za trpezlivosť v tomto koronovo-predvianočnom období.


Zdieľať:

Rubriky