Vážení partneri, vážení zákazníci,
vzhľadom na súčasnú situáciu ohľadom pandémie Covid-19, ako aj zavedeným lockdownom, dochádza k navýšeniu objemu prepravených zásielok. V niektorých lokalitách to môže mať za následok omeškanie doručenia. Za prípadné nepríjemnosti sa vám dopredu ospravedlňujeme.
Nachádzame sa v období vianočnej špičky, ktorá je vždy najnáročnejším obdobím pre doručovateľské služby. Na toto obdobie sa pripravujeme v dostatočnom predstihu a berieme do úvahy všetky faktory, ovplyvňujúce situáciu. Aj napriek tomu, že sme navýšili počet sezónnych pracovníkov, rozšírili sieť slovenských dep a zväčšili vozový park, nápor je mnohonásobne vyšší, než sme očakávali.
Zhoršujúca sa pandemická situácia a spolu s ňou zavedený lockdown opätovne presunul nákupy tovaru na internet, ale v porovnaní s minulým rokom sa objem objednaného tovaru enormne zvýšil. Z tohto dôvodu môže dôjsť v určitých lokalitách k omeškaniu doručenia, za čo sa vám vopred ospravedlňujeme.
Oneskorené zásielky nás trápia rovnako ako vás. Robíme všetko pre to, aby bol tovar z našich dep vyexpedovaný čo najskôr, no niekedy žiaľ nie je v našich silách doručenie urýchliť. Všetky požiadavky na zásielky preverujeme a intenzívne pracujeme na tom, aby sa každá zásielka dostala k svojmu príjemcovi. Zásielky od našich e-shopových partnerov neodmietame, snažíme sa ich spracovať čo možno najrýchlejšie, avšak nevieme garantovať, že každá zásielka bude doručená v takom režime, ako ste zvyknutí, tzn. do druhého dňa.
Napriek všetkým pandemickým obmedzeniam vás ubezpečujeme, že robíme maximum pre to, aby sme každú jednu prijatú zásielku doručili k vám do Vianoc.