Ak s nami posielate zásielky do Francúzska cez dopravcu FR Colissimo HD, máme pre vás výbornú správu. Od pondelka 20.11.2023 môžete s týmto dopravcom posielať zásielky s poistením v cene doručenia, a po novom už aj zásielky s doplnkovým poistením. Za doplnkové poistenie si síce priplatíte, ale v prípade náhrady škody vám preplatíme viac. Keďže dobrých správ nie je nikdy dosť, znížili sme ceny za služby poistenia zásielky nielen u dopravcu FR Colissimo HD, ale aj u dopravcu FR Colissimo PP.

Zásielky s Poistením
✅ Vyplatenie náhrady škody dopravcom v prípade uznanej reklamácie zásielky podľa Dohovoru CMR, max. 23 eur/kg zásielky
✅ Cena služby je v cene doručenia
Zásielky s Doplnkovým Poistením
✅ Vyplatenie náhrady škody na základe obstarávacej faktúry, max. do výšky poistnej sumy uvedenej pri podaní zásielky.
✅ Zásielka vydaná oproti podpisu príjemcu
📈 Cena služby sa odvíja od výšky poistenia
Dôležité: Podmienkou pre Doplnkové poistenie zásielky je služba Podpis. Pokiaľ teda pošlete zásielku s Doplnkovým Poistením, žiadate automaticky aj o službu Podpis. Vo faktúre vám tak vyúčtujeme cenu za Doplnkové poistenie a zároveň aj cenu za službu Podpis.

Ako podať zásielku s Poistením?
✔️ Pri podávaní zásielky v Klientskej sekcii po výbere dopravcu FR Colissimo HD (ID: 4309) uveďte do položky „Hodnota*“ výšku poistnej sumy (max. do 700 EUR)

Ako podať zásielku s Doplnkovým Poistením?
✔️ Pri podávaní zásielky v Klientskej sekcii po výbere dopravcu FR Colissimo HD (ID: 4309) uveďte do položky „Hodnota*“ výšku poistnej sumy (max. do 700 EUR)
✔️ Označte nový checkbox "Doplnkové poistenie"
✔️ Označte checkbox "Podpis"
Ak zásielky podávate prostredníctvom API, zmeny v poistení nájdete zaznamenané v API dokumentácii zverejnenej v Klientskej sekcii vášho užívateľského účtu, v sekcii „Zákaznícka podpora„, v časti „Dokumenty„.
Dobré vedieť
Službu Podpis môžete v prípade potreby využiť aj pri zásielkach bez Doplnkového Poistenia. Vaša zásielka bude v takom prípade rovnako odovzdaná príjemcovi na základe jeho podpisu.
