Hlásime údržbu systému a zmenu IP adresy
V noci zo štvrtka 7. 5. na piatok 8. 5. nebude možné podávať zásielky
Vážení partneri,
technologický vývoj a zmeny k lepšiemu sú pre nás dôležité. Aby sme zlepšili efektivitu práce systému, rozširujeme IP adresy, z ktorých budú komunikovať systémy Zásielkovne, ako aj celej skupiny Packeta.
Prečo je to nevyhnutné?
Systém, pomocou ktorého odosielate zásielky, bude mať lepšiu dostupnosť a zároveň sme zapracovali na jeho bezpečnosti. Tiež sa týmto krokom už teraz pripravujeme na najviac vyťaženú sezónu, Vianoce 2020.
Čo prinesie rozšírenie IP adries alebo prečo to robíme?
Lepšia dostupnosť 🔴 Vyššia bezpečnosť 🔴 Príprava na sezónu 2020 🔴 Lepší výkon
Na čo sa musíte pripraviť?
S prechodom na nový systém bude spojený výpadok. V noci zo štvrtka (7.5.2020 o 22:00) na piatok (8.5.2020 do 3:00) dôjde k obmedzeniu služieb, nebude možné podávanie zásielok.
TECHNICKÉ PODROBNOSTI
Na tomto webe si môžete otestovať aktuálne používané IP adresy.
Na tomto webe si môžete otestovať aktuálne používané IP adresy.
Súčasná IP adresa: 185.14.224.140
Novo pridaná IP adresa: 51.105.105.150
Našiel vám systém tieto dve nižšie uvedené? Potom je všetko v poriadku a jediné, čo sa vás dotkne, je výpadok podacieho systému Zásielkovňa.
Ak z dôvodu bezpečnosti používate obmedzenia komunikácie na úrovni zoznamu povolených IP adries s našim systémom (napríklad vo vašom firewall), bude potrebné toto obmedzenie upraviť najlepšie väzbou na FQDN ip.packeta.com. Tak budete mať vždy aktuálny výpočet IP adries Zásielkovne (tj . skupiny Packeta) a všetko bude fungovať automaticky.
Znie to zložito? Váš IT špecialista alebo správca servera si s tým hravo poradí.
V prípade, že dôjde ku komplikáciám po výpadku systému, radi vám 8.5.2020 poradíme na linke +421 221 201 145 od 8:00 do 12:00, kde sa môžete obrátiť so svojimi otázkami týkajúcimi sa zmeny IP adresy a výpadku systému.
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa, že po tejto zmene bude odosielanie zásielok opäť o kúsok jednoduchšie.