Vážení klienti,
v auguste minulého roku sme vás informovali o tom, že od septembra 2021 je povinné zadávať pri podávaní zásielok do nášho systému ich hmotnosť. S cieľom ešte viac skvalitniť naše procesy smerom k zákazníkom a zrýchliť doručovanie, prichádzame teraz s možnosťou udávať rozmery zásielok. Keďže si uvedomujeme, že pre mnohé e-shopy môže byť technicky veľmi náročné zadávať rozmery zásielok, rozhodli sme sa tento parameter a ani jeho rozmerové triedy (S,M,L) od vás nevyžadovať ako povinný.
V platnosti ostáva len povinné zadávanie hmotnosti zásielok
Zároveň nebudeme vyžadovať ani povinné zadávanie informácie, kedy k nám bude zásielka z vášho skladu vyexpedovaná.
Rozmery zásielok ako nepovinný parameter
Našimi prioritami je vaša spokojnosť s našimi službami a jednoduchosť využívania Packety. Aj preto sme sa rozhodli nevyžadovať zadávanie rozmerov zásielok. Tento údaj bude dobrovoľný. Radi by sme sa však zmienili, prečo je pre nás informácia o rozmeroch zásielky dôležitá a čo nám znalosť rozmerových parametrov už pri vstupe zásielky do systému umožní.
Čo nám umožní znalosť rozmerov zásielok pri vstupe zásielky do systému?
✔️ efektívne analyzovať kapacity Z-BOXov a eliminovať tak situácie, kedy sa zásielka do Z-BOXu nezmestí a predísť tak následnému sklamaniu vášho zákazníka
✔️ lepšie plánovať rozloženie zásielok na výdajné miesta
✔️ eliminovať počet vratiek
✔️ odhadnúť potrebné kapacity rozvozov, efektívnejšie plánovať trasy a ešte viac zrýchliť doručovanie
Preto vás prosíme: Ak máte možnosť zadávať pri vstupe zásielky do systému jej rozmery, môžete nám pomôcť výrazne skvalitniť naše služby.
Dôležité: Niektorí prepravci, s ktorými spolupracujeme, zadávanie rozmerov vyžadujú a bez tejto informácie tak nie je možné zásielky prijať do prepravy. Podrobnosti k prepravcom nájdete v dokumentácii na tomto odkaze.
Prečo si zásielky nemôžeme zmerať sami pri ich prijatí na depo?
Odpoveď je jednoduchá: získať rozmery až v tejto fáze je pre nás neskoro — väčšie a nadrozmerné zásielky potom totiž musíme presmerovať tam, kam sa zmestia, čím dochádza ku oneskoreniu doručenia a mnohokrát aj ku zmene doručovacieho miesta, čo sa pochopiteľne stretáva s nepriaznivou odozvou u zákazníkov.
Aké kroky plánujeme v najbližšom období?
Aktuálne pracujeme na procesoch predikovania, ktoré nám umožnia aspoň odhadnúť rozmery na základe skúseností a ponúknuť Vám a Vašim zákazníkom čo najlepšiu službu za čo najlepšiu cenu. Až 98% zásielok sa nám darí doručiť do druhého dňa a tento štandard si chceme udržať aj naďalej, dokonca ho vylepšiť.
Vopred ďakujeme všetkým klientom, ktorí sa rozhodnú rozmerové parametre zásielok zadávať — aj vďaka vám budeme môcť ponúknuť vašim zákazníkom kvalitnejšie služby. zástupcu.