Blog

Novinka: Ešte dostupnejšie Z-BOXy vďaka klávesniciam

26. 7. 2024, 12:14

Na Z-BOXy postupne inštalujeme klávesnice, vďaka ktorým budú ešte dostupnejšie úplne pre každého. Spôsob vyzdvihnutia zásielky si tak budete môcť vybrať podľa svojich preferencií. 

Mobilná aplikácia alebo číselný kód?
Je to len na vás!

Záleží nám na tom, aby bolo vyzdvihovanie zásielok ľahké a bez starostí. Každý si preto bude môcť zvoliť, aký spôsob sa mu hodí – pomocou mobilnej appky Packeta a najnovšie aj pomocou klávesnice a číselného kódu.

Chcete pre zásielku poslať napríklad deti alebo partnera? Objednávate do Z-BOXu tovar pre starých rodičov? Odteraz zvládnu vyzdvihnutie jednoducho aj bez mobilnej aplikácie.

Ako zistíte, či je klávesnica už aj na vašom obľúbenom Z-BOXe?

Klávesnice na Z-BOXoch pribúdajú každý deň. Ako zistíte, či sme ju stihli nainštalovať už aj na ZBOX, do ktorého si pre zásielky chodíte najradšej?

Stačí, ak sa pri voľbe spôsobu doručenia tovaru v e-shopovom košíku v prehľade výdajných miest pozriete aj na detailné informácie o zvolenom Z-BOXe.

Tip: overiť si to môžete priamo na našom webe vo vyhľadávači výdajných miest, kde si informáciu ľahko zobrazíte pomocou filtra Ostatné: Z-BOX s klávesnicou.

Ako vyzerá kód na vyzdvihnutie a kde ho nájdete?

Akonáhle bude zásielka pripravená v Z-BOXe, zašleme vám kód na vyzdvihnutie do e-mailu, mobilnej aplikácie alebo SMS.

Ide o 6-miestny číselný kód, ktorý jednoducho naťukáte na klávesnici.

Čakáte zásielku na dobierku? Kód vám pošleme hneď po jej zaplatení. Kód pre vyzdvihnutie zásielky nájdete v e-maile, v mobilnej aplikácii alebo v SMS. Zadáte ho na klávesnici, ktorá je umiestnená na jednej zo schránok. Potvrdíte stlačením zeleného tlačidla „Enter“. A je to! Nakoniec schránku zatvorte.

Packeta už dnes ponúka približne 2 700 výdajných miest, z toho
1 600 Z-BOXov dostupných 24/7.

 Vďaka plánovanej expanzii zásadne posilní svoju pozíciu jednotky s najväčšou kapacitou pre doručovanie mimo domu. 

Otázky a odpovede

Môžem si stále zásielku vyzdvihnúť cez mobilnú aplikáciu?

Samozrejme. Pri doručení zásielky do Z-BOXu, ktorý má klávesnicu, vám vždy zašleme kód na vyzdvihnutie. Zároveň zostáva aj možnosť vyzdvihnutia zásielky pomocou appky tak, ako ste zvyknutí.

Má klávesnica platobný terminál? Môžem cez ňu zaplatiť dobierku kartou?

Klávesnice na Z-BOXoch nemajú platobné terminály, preto prípadnú dobierku nie je možné zaplatiť platobnou kartou priamo pri Z-BOXe. Dobierku ale môžete ľahko uhradiť buď v mobilnej aplikácii alebo cez odkaz na sledovanie zásielky, ktorý nájdete v maile.

Len čo dobierku uhradíte, pošleme vám kód na vyzdvihnutie zásielky.

Čo ak nemôžem nájsť kód na vyzdvihnutie, aj keď mám zásielku uloženú v Z-BOXe s klávesnicou?

Akonáhle zásielka dorazí do Z-BOXu, kód vám pošleme do e-mailu, mobilnej aplikácie a prípadne do SMS. Pri zásielkach na dobierku je potrebné čiastku najskôr uhradiť a kód vám odošleme obratom.

Čo keď zadám kód na klávesnici Z-BOXu zle?

Nič sa nedeje – kód môžete zadať opakovane.

Čo ak si omylom zatvorím dvierka Z-BOXu so zásielkou vo vnútri?

Po prvom otvorení schránky je možné zadať kód opakovane po dobu 5 minút.

Čo keď klávesnica nebude práve fungovať?

V prípade, že klávesnica nebude funkčná, môžete Z-BOX ľahko otvoriť cez mobilnú aplikáciu.

Mohlo by vás zaujímať…


Zdieľať:

Rubriky