Vážení zákazníci, vážení obchodní partneri,
s platnosťou od 1. 4. 2023 aktualizujeme Všeobecné obchodné podmienky a Obchodné podmienky služby Medzi Nami pre posielanie zásielok. Aké dôležité úpravy boli v dokumentoch vykonané? Ich stručný prehľad nájdete nižšie.
Zmeny v Obchodných podmienkach služby Medzi Nami (platia pre mobilnú aplikáciu Packeta)
- doplnenie nového pojmu „SK Depo“
- doplnenie podmienok vrátenia zásielky podanej na Z-POINTe/v Z-BOXe z dôvodu prekročenia max. parametrov
- upresnenie podmienok správneho písania adresy
- doplnenie podmienok pre možnosť opravy adresy Príjemcom na zásielkach s doručením na adresu v rámci Slovenska
- upresnenie, ktorým okamihom sa zásielka považuje za prevzatú Packetou
- definovanie počítania kalendárnych dní pre uloženie zásielky v Z-POINTe a Z-BOXe
- doplnenie výnimky zo zodpovednosti Packety za škodu, ktorá vznikla Odosielateľovi z dôvodu nesprávne zadanej adresy Príjemcu
- upresnenie zodpovednosti Packety za zásielku s Poistením
Zmeny vo Všeobecných obchodných podmienkach (platia pre e-shopy)
- doplnenie nového pojmu „SK Depo“
- doplnenie povinnosti Odosielateľa uviesť do údajov o zásielke vždy telefonický kontakt a zároveň e-mail Príjemcu
- upresnenie podmienok správneho písania adresy Príjemcu
- doplnenie podmienok pre možnosť opravy adresy Príjemcom na zásielkach s doručením na adresu v rámci Slovenska
- upresnenie, ktorým okamihom sa zásielka považuje za prevzatú Packetou
- definovanie počítania kalendárnych dní pre uloženie zásielky v Z-POINTe a Z-BOXe
- spôsob poukazovania dobierkových súm vyinkasovaných od Príjemcov na bankový účet Odosielateľa z jednotlivého na úhrnný (kumulovanou sumou)
- doplnenie výnimky zo zodpovednosti Packety za škodu, ktorá vznikla Odosielateľovi z dôvodu nesprávne zadanej adresy Príjemcu
- upresnenie zodpovednosti Packety za zásielku s Poistením
- doplnenie podmienok pre trvanie a zánik zmluvy
Tip: Aktuálne dokumenty nájdete na našom webe. K službe Medzi Nami na tomto odkaze a pre e-shopy na tomto odkaze.