Packeta (Zásielkovňa) patrí medzi najlepšie značky ocenené titulom Superbrands Slovakia v segmente B2C. Rozhodla o tom komisia Brand Council, ktorá pozostáva z tímu expertov v oblasti biznisu, marketingu a reklamy. Po minuloročnom úspechu sa tak aj v roku 2021 stala Packeta opätovným nositeľom prestížneho titulu, ktorý sa udeľuje za kvalitu, spoľahlivosť, inovatívnosť a prestíž.
Program Superbrands Award predstavuje spoločnosti s vynikajúcou pozíciou značky na lokálnom trhu. Koncept vznikol vo Veľkej Británii a postupne si získal celosvetové uznanie. V súčasnosti sa status Superbrands považuje za výnimočné ocenenie, vďaka ktorému sú každoročne ocenené tie najlepšie značky v takmer 90 krajinách sveta. Do výberového procesu preto nie je možné nominovať alebo prihlásiť ľubovoľné spoločnosti. A práve to je dôvod, prečo sa Superbrands považuje za najuznávanejšiu nezávislú globálnu autoritu v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek.
Celý proces hodnotenia pozostáva z viacerých kôl. V prvom kroku sa vytvorí zoznam nominovaných kandidátov podľa obchodných výsledkov. Neskôr je uskutočnený spotrebiteľský prieskum, v ktorom sa zohľadňuje povedomie o značke, skúsenosti so značkou a jej popularita, vďaka čomu sa výber zúži na zoznam semifinalistov. V poslednom kroku zohráva najdôležitejšiu úlohu odborná komisia Brand Council, ktorá má pri udeľovaní titulov v danom roku finálne slovo. Skúma sa tiež história značiek, ich vývoj, úspechy na trhu a stratégia. Na konci celého hodnotiaceho procesu získajú vybrané spotrebiteľské značky prestížne ocenenie Superbrands.
Za Packetu ocenenie Superbrands za rok 2021 prevzal Alexander Jančo, CEO Packety a Aneta Uhlíková, Head of Marketing CZ/SK. Alexander Jančo zároveň dodal: „Som veľmi rád, že sme už druhý rok dostali toto ocenenie. Vnímam ho špeciálne najmä preto, že o jeho udelení rozhoduje odborná porota. To, že nás vnímajú ako super značku hovorí o tom, že náš produkt je super. No a za kvalitným produktom vidím hlavne ľudí v prvej línii či už na našich depách, alebo zákazníckom servise. Nielen im patrí najväčšia vďaka, ale aj našim partnerom, ktorí vydávajú dennodenne tisíce zásielok s úsmevom na tvári. Toto je ocenenie predovšetkým ich každodennej práce. Super ľudia tvoria super značku. Iná rovnica neplatí.“