Naše služby a procesy sa snažíme neustále zlepšovať, a to aj na základe spätnej väzby od našich zákazníkov a partnerov. Práve vďaka nej sme vylepšili a zjednodušili proces podávania reklamácii zásielok. Poďte sa pozrieť, ako sme vytunili reklamačný formulár!
Packeta je synonymom pre jednoduchosť – a odteraz to platí aj pre reklamáciu zásielok. Stačí jednoducho vyplniť reklamačný formulár na packeta.sk/reklamacie, kde si kliknutím na banner zvolíte, či ste:
- odosielateľ zásielky/e-shop a zadáte reklamáciu cez Klientsku sekciu
- odosielateľ zásielky/fyzická osoba
- príjemca zásielky.
U fyzických osôb v ďalšom kroku overíme prostredníctvom SMS správy, či je mobilné číslo evidované k reklamovanej zásielke, a potom už stačí len vyplniť krátky reklamačný formulár.
Náš nový reklamačný formulár je ❤️
Prečo je nový reklamačný formulár lepší oproti pôvodnej verzii?
- Rýchlejšie a jednoduchšie vyplnenie: už nebudete musieť vypĺňať všetky údaje.
- Interaktívne riešenie: pole, ktoré je potrebné vyplniť, sa mení podľa dôvodu reklamácie. Formulár sa tak mení dynamicky a požaduje len tie údaje, ktoré sú potrebné pre daný typ reklamácie = nevypĺňate žiadne zbytočné políčka.
- Väčšia bezpečnosť: nový formulár je chránený pred útokmi z internetu, a zároveň chráni vaše údaje pomocou moderných metód pre IT security.
- Úspora času: formulár si od užívateľa vyžiada všetky potrebné informácie a dokumenty. Reklamačné oddelenie vás už nebude musieť niekoľkokrát kontaktovať.
- Jednoduchšie riešenie reklamácií zásielok zo zahraničia: reklamačný proces je teraz rovnaký pre celú skupinu Packeta a reklamáciu je možné jednoducho odovzdať k riešeniu do inej krajiny pri zachovaní histórie.
- Prepínanie jazykov: formulár je možné vyplniť v siedmych jazykoch, ktoré sa navyše dajú priebežne prepínať v priebehu vypĺňania.
- Menej preklikov a chýb: overenie čísla zásielky a kontaktných údajov prebieha hneď na začiatku reklamácie, takže sa predíde vzniku problémov s nesprávnymi údajmi — reklamačný proces je tak oveľa rýchlejší.
Dobre vedieť: Pre C2C odosielateľov, ktorí posielajú zásielky v rámci našej služby Medzi nami, sme prvýkrát v histórii Packety zaviedli v reklamačnom procese možnosť elektronického podpisu dokumentov, ktorý sa vykonáva prostredníctvom myši alebo cez dotykovú obrazovku.
3 skvelé novinky pre e-shopy
Zjednodušené podanie reklamácie: teraz stačí podať reklamáciu kliknutím na ikonu “!” v Podaných zásielkach v Klientskej sekcii priamo pri reklamovanej zásielke. Tým sa celá reklamácia predvyplní a stačí ju len potvrdiť niekoľkými klikmi.
Vytunili sme Klientsku sekciu: nájdete tu novú záložku s online prehľadom stavu založenia reklamácií
Zásielky externých prepravcov: Pripravovanou novinkou, ktorú spustíme už čoskoro, bude možnosť automaticky reklamovať aj zásielky podľa externých trasovacích čísiel a zásielky v rámci spätnej logistiky.