Pred sviatkami sa zvyčajne uskutočňuje veľké upratovanie. A hoci sú vianočné sviatky ešte stále pomerne ďaleko, byť pripravený nie je nikdy na škodu. Preto sa túto sobotu, 26. augusta 2023, pustíme do veľkého projektu údržby v rámci našich systémov. V čase od 18:00 do 02:00 hod druhého dňa tak nebude možné podávať či trasovať zásielky, využívať našu klientsku sekciu alebo používať našu mobilnú aplikáciu Packeta.
Kedy sa uskutoční údržba:
Údržba systémov bude trvať od 26. 8. 2023 18:00 hod. do 27. 8. 2023 02:00 hod. Počas tejto doby budú naše systémy nedostupné alebo budú mať obmedzenú funkčnosť. Náš tím urobí maximum pre to, aby odstávka skončila čo najskôr ako to bude možné.
Odstávka sa týka primárne týchto systémov a produktov:
- API (podávanie zásielok)
- Trasovanie zásielok
- Klientska sekcia
- Mobilná aplikácia Packeta
- Z-BOXy
- Admin pre výdajné miesta
- Widget (vyhľadávač výdajných miest) bude funkčný v režime bez aktualizácie dát
Ako sa údržba systémov Packety dotkne...
E-shopov
V sobotu od 18:00 nebude k dispozícii:
• API
• podávanie zásielok
• klientska sekcia
Odporúčame e-spohom, ktoré podávajú zásielky na našich depách či našich podacích miestach, podať zásielky už v piatok 25. 8. 2023 alebo v sobotu do 17:30 hod.
Výdajných miest
Výdajné miesta s otváracou dobou v sobotu však môžu byť otvorené aj v sobotu večer.
K dispozícií budú mať aplikáciu pre núdzový výdaj zásielok, pomocou ktorej môžu:
• vydávať zásielky po zadaní hesla
• zaplatiť dobierku v hotovosti
Zákazníkov
Zákazníkov ovplyvní najmä výpadok:
• mobilnej aplikácie
• trasovania zásielok
• zásielky v Z-BOXe
Po 18:00 bude výdaj zásielok možný s menšími obmedzeniami, napr. nebude možné platiť kartou.
Výdaj zásielok na výdajných miestach
Výdajným miestam, ktoré majú otváraciu dobu až do sobotného večera, bude k dispozícii naša aplikácia pre núdzový výdaj zásielok, ktorá bude plne funkčná. Avšak widget bude fungovať v režime bez aktualizácie dát.
Obmedzenie núdzového výdaja
Tiež by sme chceli upozorniť aj našich zákazníkov, že v priebehu núdzového výdaja nie je možné na výdajných miestach:
prijímať zásielky podané cez mobilnú aplikáciu Packeta
prijímať spätné zásielky
platiť za dobierku kartou
vydávať vratky
Mobilná aplikácia Packeta
Pretože je naša mobilná aplikácia priamo napojená na systémy Packety, v sobotu večer bude obmedzená jej funkčnosť. Je teda potrebné počítať s tým, že nebude možné:
- spustiť aplikáciu
- cez appku podať zásielku v čase od 18:00
- zobraziť heslo na výdaj zásielky
- otvoriť schránku Z-BOXu v online režime (ak ste si však údaje o zásielke stiahli vopred, môžete počas údržby otvoriť Z-BOX offline).
Upozornenie!
Je možné, že z aplikácie budú používatelia v čase výpadku odhlásení. Po opätovnom spustení systémov bude možné sa do appky znovu prihlásiť.
Zásielky v Z-BOXoch sa nestratia
Radi by sme vás tiež informovali o našom aktuálnom postupe v súvislosti so zásielkami uloženými v Z-BOXe. Zásielky, ktorých čas uloženia v Z-BOXe končí v sobotu, budú mať automaticky predĺžený čas uloženia o jeden deň, teda do nedele 23:59. Určite si nemusíte robiť starosti, vaša zásielka ostáva v bezpečí a určite o ňu neprídete.
Ďakujeme za vašu dôveru, pochopenie a vopred sa ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.
Vaša Packeta ❤️