Každá prevádzka či systém potrebujú z času na čas prejsť poriadnou inventúrou. U nás prebehne “veľké jarné upratovanie” v sobotu 30. 4. 2022 od 16:00 do cca 22:00. V sobotu odpoludnia a večer tak nebude možné podávať či trasovať zásielky alebo využívať našu Klientsku sekciu.
Výdajným miestam, ktorá majú otváraciu dobu až do sobotného večera, bude k dispozícii naša aplikácia pre núdzový výdaj zásielok. Tá bude plne funkčná. Widget bude fungovať avšak v režime bez aktualizácie dát.
Ako sa údržba systémov Packety dotkne...
Eshopov
V sobotu od 16:00 nebude k dispozícii API, podávanie zásielok a Klientska sekcia. Odporúčame podať zásielky už v piatok 29. 4. alebo v sobotu do 15:30.
Koncových zákazníkov:
Koncových zákazníkov ovplyvní najmä výpadok mobilnej aplikácie
a trasovania zásielok.
Po 16. hodine bude výdaj zásielok možný s menšími obmedzeniami, napr. nebude možné platiť kartou.
Výdajných miest:
Výdajné miesta môžu mať v sobotu otvorené, budú mať totiž k dispozícii aplikáciu pre núdzový výdaj zásielok. Prostredníctvom nej môžu vydávať zásielky po zadaní hesla, či zaplatiť dobierku v hotovosti.
Obmedzenie núdzového výdaja
Upozorňujeme zákazníkov, že v priebehu núdzového výdaja nie je možné na výdajných miestach: ❌ prijímať zásielky podané cez službu Medzi nami (cez mobilnú aplikáciu Packeta) ❌ prijímať spätné zásielky ❌ platiť za dobierku kartou ❌ vydávať vratky
16:00-22:00
Údržba systému bude trvať od 16:00 najneskôr do 22:00 hodiny. Náš tím urobí maximum pre to, aby odstávka skončila čo najskôr ako to bude možné.
Odstávka sa týka primárne týchto systémov a produktov:
- API (podávanie zásielok)
- Trasovanie zásielok
- Klientska sekcia
- Mobilná aplikácia Packeta
- Admin pre výdajné miesta
- Interný systém
- Widget (vyhľadávač výdajných miest) bude funkčný v režime bez aktualizácie dát
Kam ďalej? Prečítajte si ďalšie aktuality na našom blogu. Napríklad to, že od 2. 5. 2022 budeme na výdajných mietach u zásielok určených pre adresátov 18+ vyžadovať preukázanie plnoletosti dokladom totožnosti.