Milí klienti,
z dôvodu systémového výpadku na strane poskytovateľa môže dôjsť ku oneskoreniu doručenia zásielok do Z-BOXu. Z tohto dôvodu môžu byť niektoré zásielky, ktoré sú práve teraz prepravované do našich Z-BOXov, doručené o deň neskôr. Zákazníkom sa za prípadné komplikácie ospravedlňujeme.
Update, 6.6.2024: Situáciu sme vyriešili, všetky systémy fungujú a momentálne sú všetky zásielky spracovávané v štandardnom režime. Zásielky dotknuté výpadkom doručujeme dnes.
Komplikácie sa týkajú iba zásielok aktuálne doručovaných do Z-BOXov. Doručovanie na výdajné miesta a kuriérmi na adresu nebude oneskorené. Obmedzený nie je ani výber už doručených zásielok zo Z-BOXov. Vašu zásielku si zo Z-BOXu naďalej vyzdvihnete prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.
Technický tím Packety aj kuriéri aktuálne pracujú na tom, aby sa v štandardnom režime podarilo doručiť maximálny počet zásielok. Záleží nám na tom, aby sa oneskorenie doručenia dotklo čo najmenšieho počtu zákazníkov. Tí upozornenie na aktuálny výpadok nájdu tiež na webe a v mobilnej aplikácii Packeta.
Ďakujeme za pochopenie.
Vaša Packeta