Nezmestila sa vaša zásielka do plného Z-BOXu? Alebo bolo výdajné miesto nedostupné z technických a iných dôvodov? Výnimočne sa môže stať, že doručenie nevyjde podľa plánu.
V takom prípade si vždy môžete presmerovať zásielku na iné výdajné miesto.
Doteraz to bolo možné iba cez e-mail. Po novom sme však túto funkciu zahrnuli aj do našej aplikácie Packeta. Celý proces sa tak zrýchli a zjednoduší. Stačí pár kliknutí v appke a je to!
Ako funguje presmerovanie?
- odošleme vám e-mail s odkazom na vyhľadávač výdajných miest, v ktorom si vyberiete náhradné výdajné miesto, kam zásielku doručíme
- po novom vám príde aj notifikácia do aplikácie a presmerovanie môžete vykonať priamo v nej
- náhradné miesto si vyberte čo najskôr, aby sme mohli požiadavku včas spracovať a zásielka bola čo najskôr u vás
- nasledujúci pracovný deň budeme zásielku doručovať na novozvolené výdajné miesto
- DÔLEŽITÉ: presmerovanie je možné iba na kamenné výdajné miesto
TIP: Ak nechcete prísť o upozornenie, zapnite si notifikácie v mobilnej aplikácii. Ak sa náhodou stane, že budeme musieť zásielku presmerovať, vďaka notifikácii sa o tom dozviete včas.