Blog

Presmerovanie zásielky po novom aj v aplikácii Packeta

27. 8. 2024, 12:30

Nezmestila sa vaša zásielka do plného Z-BOXu? Alebo bolo výdajné miesto nedostupné z technických a iných dôvodov? Výnimočne sa môže stať, že doručenie nevyjde podľa plánu. 

V takom prípade si vždy môžete presmerovať zásielku na iné výdajné miesto.

Doteraz to bolo možné iba cez e-mail. Po novom sme však túto funkciu zahrnuli aj do našej aplikácie Packeta. Celý proces sa tak zrýchli a zjednoduší. Stačí pár kliknutí v appke a je to!

Ako funguje presmerovanie?

  • odošleme vám e-mail s odkazom na vyhľadávač výdajných miest, v ktorom si vyberiete náhradné výdajné miesto, kam zásielku doručíme
  • po novom vám príde aj notifikácia do aplikácie a presmerovanie môžete vykonať priamo v nej
  • náhradné miesto si vyberte čo najskôr, aby sme mohli požiadavku včas spracovať a zásielka bola čo najskôr u vás
  • nasledujúci pracovný deň budeme zásielku doručovať na novozvolené výdajné miesto
  • DÔLEŽITÉ: presmerovanie je možné iba na kamenné výdajné miesto

TIP: Ak nechcete prísť o upozornenie, zapnite si notifikácie v mobilnej aplikácii. Ak sa náhodou stane, že budeme musieť zásielku presmerovať, vďaka notifikácii sa o tom dozviete včas. 

Mohlo by vás zaujímať...


Zdieľať:

Rubriky