Rýchle vyhľadávanie🔎, prehľad aktuálnych tém a video návody: to všetko sme si pre vás pripravili na vylepšenej stránke zákazníckeho servisu. Je pre nás dôležité, aby ste vždy ľahko a rýchlo našli všetko, čo potrebujete a čo vás zaujíma💡.
1. Okienko pre vyhľadávanie FAQs
Jednou z nových funkcií je box na vyhľadávanie dôležitých informácií a najčastejšie pokladaných otázok.
Ako funguje?
Jednoducho! Stačí zadať kľúčové slovo ako napríklad “zásielka“ 📦 a vyhľadávanie hneď nájde všetky príslušné texty a návody vzťahujúce sa k téme. Tento nový rýchly pomocník vám naozaj ušetrí veľa času. V okamihu s ním totiž zistíte všetko, čo potrebujete!
2. Sekcia “Môže vás tiež zaujímať“
Druhou novinkou je sekcia “Mohlo by vás zaujímať“. Tu nájdete prehľad aktuálnych tém, tzv. “hot topics“ 🔥, ktoré sa najviac riešia. Sú to napríklad odkazy na dôležité produktové stránky, sledovanie zásielky a zaujímavé blogové články.
3. Jednoduché video návody
Posledným vylepšením je sekcia Jednoduché inštrukcie. Tá obsahuje videonávody, ktoré vám zodpovedia otázky, ako na podanie zásielky cez Z-BOX, akú zásielku môžete poslať alebo ako správne zabaliť zásielku.
Stránku zákaznícky servis sa snažíme neustále vylepšovať, pretože vaša spokojnosť je na prvom mieste. O ďalších novinkách vás budeme priebežne informovať.